Snyltedott...

*Mærra*

Forumet er livet
Hva er det med at alt av hår skal vokse noe så inne hampen når en går gravid??  Også der nede??? Huff, gruer meg egentlig til gubben kommer hjem om tre uker... Første kveldskosen blir vel; Hei du, hils på mitt nye underliv..SNYLTEDOTTEN!! For det er koselig!!! NOT!

Får bare ikke til å frisere det med magen i veien, og har absolutt ikke lyst til å omskjære meg i et "blindt" forsøk....[:-] Er det bare meg som har det sånn?  Måtte bare klage litt jenter... Litt forfengelig føler jeg at jeg har behov for å være....[&:]

Her er det heller ikke noe barbering der nede.. Lettere å la være, enn å orke. ;)

Her blir det: velkommen til skogen min!

100 meter skogen![:D] Får innlede med; "skal vi leke ole brumm og ta en tur i 100meter skogen?" Hehehe! Prøver å se humoren i det[8D]

ORIGINAL: Iwanna

100 meter skogen![:D] Får innlede med; "skal vi leke ole brumm og ta en tur i 100meter skogen?" Hehehe! Prøver å se humoren i det[8D]

He-he.. Vi har jo forbud mot kosing og sex nå, men etetr uke 34 har jeg sagt at DA driter vi i forbudet.. så innen den tid så er det vel 1000-metetr-skogen vil jge tru! ;)

Back
Topp