Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen fler som må slutte/har slutta med snus? Jeg har ikke klart det ennå men vet det må til.. noen få dager til![]()
Slutta da jeg var gravid i august/september men begynte igjen pga sorgen over MA.. så vet det går.... Har en boks igjen jeg skal snuse ferdig, så er d slutteg slutta i det eg fikk positiv test. Og eg har brukt sterkeste skruffen som er. Så du klarer det du ogda e heeeeeeilt for jævlig den første uka. Men etter det blir det bedre. Da er abstinensene borte og det er bare lysten/vanen igjen.
Slutta da jeg var gravid i august/september men begynte igjen pga sorgen over MA.. så vet det går.... Har en boks igjen jeg skal snuse ferdig, så er d slutt![]()
Er jo det beste. Og jeg sparer alltid snuspengene til babyutstyr! Blir fort ei ny vogn etter noen mndeg slutta og sist, men etter MA i juli startet jeg igjen. Så håper eg klarer å holde meg unna hvis det går bra denne gangen.![]()

Er jo det beste. Og jeg sparer alltid snuspengene til babyutstyr! Blir fort ei ny vogn etter noen mnd![]()

Jeg må også slutte. Snuser en boks Skruf Fresh ekstra sterk til dagen.. tenker å slutte i mårra. Gruer meg![]()
174 dager siden jeg sluttet med nikotin og 9 uker siden jeg sluttet med nikotinfri snus, meeeget stolt over å ENDELIG har klart å slutte![]()
Synes den var bedre enn den jeg snuste med nikotin jegeg prøvde nikotinfri snus tidligere. Men den va jo ikkje god. Så det hjalp meg lite.![]()

Sluttet med skruf fresh ekstra sterk selv! Men fant SLIM onico med mint i Sverige og det har reddet megOgså har de slim kick up i Norge om jeg skulle gå tom
![]()
eg hørte sist eg var gravid at nikotinfri snus kunne også være farlig for fosteret, så eg tørte ikke å bruke det nå. Bare kutta på dagen og tok den uken med abstinenser
Du er en helt!Skal forsøke meg helt uten snart jeg også..

Har ennå et par snus igjen i boksen ... Tar rundt 3 om dagen så er straks ferdig nå. gruer meg. Må kjøpe en med onico tror jeg!!Åssen går det med dere? Her er jeg straks ferdig med 3 hele døgn (trappa ned de første 3 dagene..) Sliter med å få sove på natten merker jeg. Jeg har både røyka og snusa..røyka i 20 år, snusa i 8 år i tillegg..- For å gjøre det enda lettere liksom
Jeg heier på oss alle, vi er fader meg flinke!![]()
Jeg kjøpte meg onico igår, og det gjorde det såå mye enklere! Man merker jo at nikotinen ikke er i kroppen, men hjelper mye å ha en snus der.Har ennå et par snus igjen i boksen ... Tar rundt 3 om dagen så er straks ferdig nå. gruer meg. Må kjøpe en med onico tror jeg!!
Brukte den før jeg også, tror faktisk den fortsatt teller.. haha kjipt å se hvor mye penger jeg har brukt daJeg kjøpte meg onico igår, og det gjorde det såå mye enklere! Man merker jo at nikotinen ikke er i kroppen, men hjelper mye å ha en snus der.
Lykke til når boksen er tom <3
Jeg får mye hjelp av den appen, titter ofte på den, for når jeg har lyst til å sprekke er det kjipt å måtte starte tellinga av dager og timer på nytt..![]()
jaja starte på nytt i morgen!