Snusmumrikkens firkløver ♡

20+1

Samboer har kjent på magen i noen dager, og har kjent noen små dult. Så han har ikke klart å være så begeistret som meg som kjenner masse. I går derimot kjente han et skikkelig spark, og det var så hyggelig at han endelig fikk kjenne det ordentlig. Blir så ekte for oss begge da.

Tenk at det skjuler seg et lite menneske der inne. Det syns jeg er helt merkelig å tenke på :wideyed::HeartredDet skal komme en liten til oss i desember :excited001
 
20+1

Samboer har kjent på magen i noen dager, og har kjent noen små dult. Så han har ikke klart å være så begeistret som meg som kjenner masse. I går derimot kjente han et skikkelig spark, og det var så hyggelig at han endelig fikk kjenne det ordentlig. Blir så ekte for oss begge da.

Tenk at det skjuler seg et lite menneske der inne. Det syns jeg er helt merkelig å tenke på :wideyed::HeartredDet skal komme en liten til oss i desember :excited001
Så koselig at han endelig kjenner noe også. :) blir nok mange ganger mer virkelig da ja. :)
 
20+1

Samboer har kjent på magen i noen dager, og har kjent noen små dult. Så han har ikke klart å være så begeistret som meg som kjenner masse. I går derimot kjente han et skikkelig spark, og det var så hyggelig at han endelig fikk kjenne det ordentlig. Blir så ekte for oss begge da.

Tenk at det skjuler seg et lite menneske der inne. Det syns jeg er helt merkelig å tenke på :wideyed::HeartredDet skal komme en liten til oss i desember :excited001

Så koselig at han endelig fikk kjenne skikkelig spark :love017
Haha, jeg sitter med samme følelse som deg - tenk at det er et menneske inni der! Det er jo helt sykt rart å tenke på :p
 
Så koselig at han endelig fikk kjenne skikkelig spark :love017
Haha, jeg sitter med samme følelse som deg - tenk at det er et menneske inni der! Det er jo helt sykt rart å tenke på :p

Ja, så koselig! Morsomt for han å kjenne på at det skjer noe :love017 Haha, ja! Gleder meg til å ha en egen liten en, men kan nesten ikke tro at det :hilarious:
 
Ja, så koselig! Morsomt for han å kjenne på at det skjer noe :love017 Haha, ja! Gleder meg til å ha en egen liten en, men kan nesten ikke tro at det :hilarious:

Det blir et helt annet liv, men det kommer til å bli sååå koselig! :love017
 
Jeg fant, jeg fant!

IMG_20200721_011835.jpg
 
Midt på natten! :hilarious:

Jeg fant også den, og syns den var helt ok. Grei hvis man vil ha salami-smaken. :) Konkluderte med at jeg ikke er SÅ glad i salami at jeg vil bruke tiden på å valfarte Østlandet rundt for å finne en pakke. :rolleyes:

Elsker salami, så måtte prøve den ut når jeg først snublet over den. Det er jo unektelig ikke helt det samme, men det duger så absolutt :D
 
Er så spent på alle de følelsene og opplevelsene jeg har foran meg nå i rugeperioden. Syns det er spennende å gå gravid :D

En annen ting jeg er svært spent på, og tenker mye over, er fødsel. Dette er en opplevelse jeg gleder meg til. Veldig fornøyd med det fødsels forberedende kurset, og koser meg med å lære nye ting og mentalt forberede meg. Leser litt rundt omkring på nett og i bøker også, og samler inn det jeg syns er interessant av informasjon. Mens jeg leser handler jeg litt smått inn av det jeg syns virker ålreit å ha. Så nå har jeg noen duppeditter jeg er spent på å ta i bruk. I dag kom Isbind og ammeinnlegg i silke og ull i posten. Det får meg til å glede meg enda mer til desembermåned :D

Håper denne gleder-meg-følelsen er noe jeg klarer å holde på helt fram til jeg sitter med den lille julestjernenen vår i armene :Heartred

IMG_20200721_191742.jpg
IMG_20200721_191827.jpg
 
20+5

Det er en aktiv frøken som skjuler seg inne i magen. Hun sparker mye og ofte :hello2Er så koselig å kjenne liv fra henne hver dag! Hvert spark er morsomt å kjenne, og det er en herlig følelse hver gang :Heartpink Gleder meg til hun blir så stor at bevegelsene syns utenpå :D
 
20+5
Det er en aktiv frøken som skjuler seg inne i magen. Hun sparker mye og ofte :hello2Er så koselig å kjenne liv fra henne hver dag! Hvert spark er morsomt å kjenne, og det er en herlig følelse hver gang :Heartpink Gleder meg til hun blir så stor at bevegelsene syns utenpå :D

Det høres bare sååå koselig ut :love017 Gleder meg til jeg kan begynne å kjenne liv også :love017
 
Endelig kom bekreftelse på plass hos ABC-enheten :Heartred Skal inn på kontroll i oktober, og gleder meg til å bli bedre kjent på avdelingen.

Mini er aktiv og trolig har hun det godt i magen:Heartred Er spent på alle de kommende kontrollene, og på å følge opp videre. Er så rart og fantastisk å tenke på at denne lille frøkna kommer til oss i desember. Syns dagene og ukene flyr avsted, og snart blir hele hverdagen snudd på hodet på et vidunderlig vis. Tenker mye på hvem hun er. Hvem er det som sparker der inne, og slår kolbøtte på kollbøtte? Hvem er det vi planlegger så inderlig for, og gleder oss så mye over? :love017 Gleder meg til å møte jenta vår, se hvordan hun ser ut og få dele henne med familiene våre :Heartred
 
22+4

Nå skjer det masse med kroppen, og jeg koser meg med forandringene. Møtte to venninner i går, hvor begge måpte og kommenterte den nå veldig synlige magen min. Er så gøy at det er blitt en skikkelig babymage som ikke er til å ta feil av. Det skulle bare mangle. Nå er jo minien blitt rundt hele 30 cm lang :woot: Det er utrolig å tenke på.

Det at jenta vår nå begynner å bli både lenger og større gjør at det blir trangere. Dermed kjenne jeg godt bevegelsene, og de syns også utenpå magen. Det er så utrolig morsomt å se. Fikk fanget bevegelsene på film i et av frøkna mest aktive øyeblikk. Gøy å se om og om igjen, og kunne vise det fram også :Heartred

Har begynt å kjenne at bekkenet gjør smått vondt, men på ingen måte er det ulevelig. Har også begynt å lekke sekret fra brystene, så kroppen forbereder seg virkelig nå :joyful: Har møtt to nyfødte bebiser de to siste dagene, så det kan jo påvirke litt :hilarious:

Snart er det tilbake på jobb, og da blir minien avslørt for fullt. Jeg er spent på reaksjonene hos både kolleger og elever, men blir nok koselig :)

Skolestart blir denne gang synonymt med bryllupet vårt som står samme uke. Her gleder jeg meg så utrolig, og håper på fantastisk vær. Det viktigste er i boks, og i går ble brudekjolen ferdig hos skredder. Den ble så nydelig, og nå er det plass til både meg og mini :Heartred og det med god margin. Kan til og med løsne i båndet på ryggen etter å ha spist. Da blir hele kvelden behagelig :D Rart å tenke at om 9 dager er jeg gift :excited001:Heartred
 
Back
Topp