Snusmumrikkens firkløver ♡

:dummy1: Liten kul :dummy:

2 måneder:
IMG_20200517_174355.jpg


3 måneder:
IMG_20200517_174121.jpg
 
Tok turen innom Plantasjen i dag, for å få tak i blomster til å fylle kassene på terrassen. De har sett kjipe ut i ukesvis, og nå ble det så sommerlig og fint! :) Gleder meg til å sitte utendørs og kose meg med den sommerlige terrassen :D

IMG_20200523_185042.jpg
IMG_20200523_185055.jpg
IMG_20200523_185021.jpg
IMG_20200523_185016.jpg


Er så koselig å stelle med egne blomster! Måtte ha en ny orkide innendørs også :D

IMG_20200523_184954.jpg
 
Last edited:
12+2

Vært på svangerskapskontroll i dag, og fikk høre hjertelyden til mini :Heartred så fantastisk fin følelse å vite at alt står bra til, og ikke minst høre hjertet slå for første gang :love017
 
Så koselig å titte innom og se at alt er bra med deg :Heartpink Og for en nydelig liten babymage du har fått allerede :)
 
Så koselig å titte innom og se at alt er bra med deg :Heartpink Og for en nydelig liten babymage du har fått allerede :)

Hyggelig at du titter innom :Heartpink Spennende å følge med hos deg i disse dager! Krysser fingrene. Takk og takk! Gleder meg til den blir enda mer synlig :love7
 
Så utrolig koselig å lese at alt står bra til med deg og baby :love7 Gratulerer med vel overstått første trimester :love017
 
Så utrolig koselig å lese at alt står bra til med deg og baby :love7 Gratulerer med vel overstått første trimester :love017

Så hyggelig at du legger igjen så koselig spor i dagboka mi :Heartred Tusen takk! :Heartred

Herlig å lese at TUL gikk strålende for deg og herlige snøkrystallen din i dag :Heartred morsomt å følge med! :love017
 
13+5

Kjente noe rart i magen i natt. Kjentes ut som jeg hadde leamus nederst i venstre del av magen. Kan være mye forskjellig, men uansett spennende. Kanskje er det minien jeg kjenner :excited001
 
13+5

Kjente noe rart i magen i natt. Kjentes ut som jeg hadde leamus nederst i venstre del av magen. Kan være mye forskjellig, men uansett spennende. Kanskje er det minien jeg kjenner :excited001

Åhh!! Spennende:woot:
 
14+4

Fikk lov til å teste et UL-apparat i dag, og inni magen var en svært livlig krabat :Heartred
Hopp og sprett og spark om hverandre!

Er så spent på om vi får vite kjønn nå om litt over en uke :excited001
 
Last edited:
Back
Topp