Snusmumrikkens firkløver ♡

Uke 6+2

TUL gjennomført :D

En bebis på rett plass, som vokser som den skal :Heartred Da trekker vi et lettelsens sukk, og gleder oss over denne nyheten.
 
Last edited:
Uke 7+0

Samboer lagde nachos ala Ida Gran Jansen i går. Skikkelig snadder, og noe av det beste jeg vet. Fikk ikke i meg en halv porsjon en gang :shifty:

Kvalmen er tilstede fra morgen til kveld, og bilkjøring har blitt en guffen affære :hilarious: Gir seg noe om jeg legger meg ned en stund. Pyyy... :inpain:

Likevel glad for å kjenne at denne graviditeten serverer meg mer symptomer, enn det den forrige gjorde. Kommer selvsagt til å ende opp med verdens herligste resultat av denne kvalmen, og kommer til å ville gjøre dette flere ganger :hilarious:
 
Last edited:
Uke 8+3
aviary-image-1588191289517.jpeg

Kort oppsummering av værdan :hilarious:
 
Last edited:
Har sydd dynetrekk til både sengedyna og vogndyna i dag :D Det var både morsomt og enkelt. Ikke minst ble de veldig fine :love017

IMG_20200502_175848.jpg
IMG_20200502_183856.jpg
IMG_20200502_183930.jpg
 
Kjøpte meg bæresjal i merket didymos i dag! :love017Bomullssjal i nydelig farge :DGleder meg sånn til det kommer, og jeg kan begynne å teste det ut. Syns det ser så utrolig koselig ut å bære bebisen tett på:Heartred

Didysling_Mosaic_2.jpg

Bilde lånt fra instinktmor.no
 
Uke 9+4
aviary-image-1588858856336.jpeg

Ultralyd 9+2, og alt står bra til med lille minien :Heartred For en spennede tid. Gleder meg sånn til å følge med videre på veksten, og til å bli kjent med den lille spiren vår :Heartred
 
Back
Topp