[ATTACH=full]449688[/ATTACH]
Desember igjen, og jeg elsker alt denne måneden bringer med seg. Koser meg med mannen og ungene, og mannen har fått så fin arbeidsplan denne måneden. Blir masse desemberhygge i form av pynting, baking, møte med venner og deres barn, og mitt årlige karamell-prosjekt. Syns det er artig, men utfordrende å få det til. Satser på at det blir knallbra i år, og at mannen beholder tålmodigheten 
Frøkna blir jo fireåring denne måneden, og i år har hun bestilt Frost-bursdag. Hun gleder seg stort til feiring med familie og venner i løpet av måneden, og jeg gleder meg til å se smilet hennes når alt er pyntet med Elsa, både på kaker, servietter og ballonger.
Lillebror er nå blitt 2 år og 3 måneder, og er en skjønn gutt, men rakker'n så selektiv hørsel disse toåringene har. Han er en duracell kanin, og det virker som om han aldri blir lei av å løpe rundt og bølle
Så jeg var positivt overrasket da vi var på kino forrige helg, og så Astrid Lindgrens jul. Han elsket det. Satt helt rolig og koste seg med små julefilmer. Hjalp at det ikke var så lang film, og at vi hadde en diger bøtte med popkorn.
I år får begge kalender, og jeg syns det har vært så gøy å forberede disse. Jeg har laget kalendere til begge, og det er veldig fint å se dem i bruk, og se at de syns det er stas med en liten gave hver dag.
Ønsker en god adventstid til alle dere som måtte titte innom her i løpet av desember 
[ATTACH=full]449695[/ATTACH][ATTACH=full]449696[/ATTACH][ATTACH=full]449697[/ATTACH][ATTACH=full]449698[/ATTACH]
Dagens bakst.