Svar på tråd

:dummy1: straks 1 år 9 mnd

Frøkna vår har vært syk og hjemme nesten hele denne uka. Dermed har søvnen vært så som så, men nå ble det barnehage i går og i dag, og hun har gått tilbake til å sove natta gjennom igjen. Det trenger vi når lillemann skal ha fullt fokus på nattestid. Ellers tror jeg jenta vår trives i livet med lillebror, og det er lite sjalusi og gråting i forbindelse med han. Litt spent på hvordan det blir når mannen drar tilbake på jobb, men har stor tro på at jeg skal få til en god hverdagsflyt med de små.

Frøkna er blitt utrolig pratsom og humoristisk de siste månedene. Hun knakk språkkoden skikkelig nå i sommer, og har lært mange nye ord og setter sammen fine og forståelige setninger. Hun elsker å underholde og prate foran mange folk, og lager gjerne show og morro. Ellers har vi opplevd henne som noe forsiktig tidligere mtp bevegelse i trapper, lekeapparater osv, men nå er hun blitt tøffere og tøffere. Det er gøy. Hun har også blitt blant de eldste på sin avdeling i bhg, hvilket føles både rart og morsomt. Hun var så liten da hun begynte og nå er hun blitt så stor jente :eek:

:dummy: 15 dager

Minstemann nyter livet på puppen og i hengekøya si, og vi koser oss med babylivet og alt som følger med. Han er deilig bedagelig, og veldig lik storesøster på samme alder. Sitter mye og bare kikker på han, og syns rett og slett han er helt nydelig! Tenk at vi har laget to så fine bebiser ❤ Han vokser som han skal, og de er strålende fornøyd på helsestasjonen. Gleder meg til videre utvikling, og til alle vidunderlige øyeblikk jeg vet vi har i vente i form av første smil, latter osv.

Back
Topp