Snusere?

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Fler enn meg som snuser her?
Har i det siste kjent meg kvalm og uvel etter en snus (har dog gått over til en litt sterkere).. Fler som reagerer på snus?

Snuser ikke selv, men det kan vel rett og slett være den er for sterk for deg.
Er ikke uvanlig å bli kvalm, svimmel og uvel for de som prøver første gang, og det blir vel mye av det samme om man går til sterkere enn man er vant til.

Vet at når jeg bommet av mannen så ble jeg kvalm og dårlig etter et par minutt. Alt for sterke!

Hvorfor bruke sterkere? Man snuser jo bare mer og mer.

Snuser ikke nå da, er på tjukka

Da er den nok for sterk for deg evt at du er dehydrert :-)

Blir du uvel, er den for sterk.

Er du gravid..? Hvis ikke er det rett og slett fordi den er fr sterk for deg ja.

Reagerte kun med kvalme første gangene også hver gang jeg var gravid. Var nesten så jeg viste det før testen pga at jeg ble kvalm av snusen.

Er nok for sterke ja, eg blir Uggen om eg stjeler en av mannen, ikkje bare er de ekstra sterk, men de renner fort og..

Er ikke gravid nei, slutta når jeg var det, og amma. Begynte igjen for 3mnd siden. Synes bare ikke jeg får noe "utbytte" av snusen når jeg ikke kjenner det i leppa :P

Er ikke gravid nei, slutta når jeg var det, og amma. Begynte igjen for 3mnd siden. Synes bare ikke jeg får noe "utbytte" av snusen når jeg ikke kjenner det i leppa :P
Man slutter jo å kjenne det i leppa ganske raskt.. Jeg følte meg ofte dårlig av snus, spes tidlig på morgenen før mat.. Ble dårlig av å ikke bruke også, men glad det er over nå;)

Back
Topp