Snusere/røykere

Jeg har gått over til nikotinfri snus. Skal slutte helt veldig snart. Synes ikke det er noe godt med nikotinfri så må bare stille hjernen min inn på "sluttafrekvensen" først:)

Jeg sluttet på dagen, når jeg fikk positiv test med første. Denne gangen sluttet jeg med snop/usunt. Har lov i spesielle anledninger bare :)

Jeg byttet også til nikotinfri snus ved positiv test, det har gått veldig fint :) men må vell kutte den også snart, den er jo egentlig ikke god!

Jeg slutta da jeg ble gravid med forje. Men begynte å snuse igjen da ammingen ikke fungerte. Klarer ikke nikotinfri snus,så må bare go cold turkey ;)

Gått over på nikotinfri her også. Smaker ikke noe godt, men gjør overgangen til snusfri lettere! :)

Har sykt lyst på snus, men lar selvfølgelig være. Har ei venninne som var 7 mnd på vei da vi hadde julebord på jobb, og hun sto sammen med oss u-gravide ute og røykte. Hun har vært skremselspropaganda for min del for nikotin. Makan til grusomt syn... Jeg synder med mine 2 kopper kaffe/te per dag nå - og cola zero dann und wann.

Så godt å lese. Ikke verken snuser eller røyker jeg å det har jeg aldri gjort. Ikke har jeg brydd meg om andre har gjort det heller. Men gravide som velger å røyke/snuse er noe av det mest egoistiske som finnes. Jeg blir kvalm å uvell å sint når jeg ser gravide som gjør det. Så godt å se at det er ingen her som gjør det. Viktig å ta godt vare på huleboeren :D

Har gått over til nikotinfri, men igår kveld tok jeg en med nikotin :( må bare hive alt jeg har.. Har en helt idiotisk tankegang om at med første fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 7 og snuste frem til det, og at han er frisk og fin. Så hodet mitt sier at da kan jeg ta én og annen frem til uke 7 for jeg er så kort på vei at egentlig kunne jeg ikke visst det enda. Men jeg hadde aldri kjøpt en boks med nikotin nå så jeg må bare hive og komme meg over abstinensene!

Back
Topp