Snuser litt her jeg... her jeg hører til..?

Forglemegei

Andre møte med forumet
Kanskje..helt sikkert.. muligens... ;) Tror jeg er helt sikker- nå må bare testen slå positivt ut snart...;) Har en MA i 06, og ei lita født i 08.. Var delvis, men ikke helt innstilt på at dette skulle ta litt tid når jeg tok ut kobberspiralen tirsdag 21.aug, koste meg med pappaen fredag 24.aug og nå tror jeg søren meg den sitter:):):) Blir jo helt skrullete i hodet, og er utålmodig til tusen av sånn her planlegging- det er nemlig helt nytt å drive med det;) Merket 3 dager senere at jeg hadde stikninger i underlivet, fikk vondt i korsryggen og småkvalm.... Alt dette kan forklares med ivrig symptomjakt, trålet jo forum opp og ned.. Torde ikke tro på at vi kunne ha truffet.. En liten festeblødning akkurat 6 dpo gikk jo ikke an å innbille seg? Testene er negative, har jo ikke IKM før til fredag-- men skal på en stor konferanse med jobben til uka- og ville sååå gjerne visst det før det.. Men ett viktig symptom har manglet, det som har gjort at jeg merket at jeg var gravid de to siste gangene- stikninger i puppene, og de vokser.. Og det kom idag-- har det aldri ellers:):) Så ett lite "jippi"... drister jeg meg på.... ! Vet jo av erfaring at ting kan skje men.... Er jeg så heldig er terminen alt fra 17.-20. mai ettersom hvilket kalkulator jeg bruker... :D
 
Heisann! Driver å snuser litt her selv..! Vi er muligens kommet like langt vi! Jeg har også termin rundt 16.mai- 19.mai. Men har hatt noen blødninger, så er litt spent hvordan dette går.. Men graviditetstesten viste GRAVID 2-3 uker!!!! :)
 
Spennende, masse lykke til med testingen :-)
 
Oi- er det sånn clearblue digital? Gratulerer! Jeg har bare brent av 3 billigtester så langt- har en igjen og vet med meg selv at den ryker imorgen tidlig... ;) men vet helt sikkert- om jeg skal stole på meg selv- at det er en liten spire der.. Så nå er det bare om å gjøre at den vil bli:):) Har lyst å rope det ut til hele verden- og det er jo litt vel tidlig... ;);) hihi
 
Kjøpte en sånn digital ja. Var tilbud på den.. Så måtte bare ha.. Tok en vanlig billig test også og den gav samme resultat! Og så har jeg alt vært hos legen da, så jeg vet at det stemmer!
 
Back
Topp