Snuser du?

Snuser du?

• Ja, jeg snuser.

Votes: 4 9,5%
  • Ja, men ikke pr nå pga graviditet/amming.

Votes: 8 19,0%
  • Jeg snuste tidligere, men har sluttet helt.

Votes: 8 19,0%
  • Jeg har aldri snust.

Votes: 22 52,4%

• Antall som har svart
    42

Kalinnea

Elsker forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Marsboerne 2023
Jeg er nysgjerrig av meg og bare lurer på hvor vanlig snusing egentlig er. Jeg føler at veldig mange jenter/damer på min alder (tidlig 30åra) snuser, og jeg ville bare sjekke hvor vanlig snusing er generelt for oss forum-damer.

Selv snuser jeg ikke, og det har aldri fristet å prøve heller. Men jeg forstår at det er en vanskelig avhengighet, og selv om de fleste slutter å snuse mens de går gravide, starter mange igjen senere.
Så jeg er spent på resultatet her :)

(Svarene forblir anonyme)

En og en halv mnd snusfri nå. Sluttet pga det gikk over 20 000 i året på snus. Det er jo helt sykt unødvendig pengebruk.
Kjempebra gjort!
Jeg både røyker og snuser litt (alt etter hva som passer), og det er unødvendig utgift. Men per nå har jeg ikke klart å slutte grunnet av den siste tiden. Må ta meg sammen snart, har sklidd helt ut pga stress og alt :(

Kjempebra gjort!
Jeg både røyker og snuser litt (alt etter hva som passer), og det er unødvendig utgift. Men per nå har jeg ikke klart å slutte grunnet av den siste tiden. Må ta meg sammen snart, har sklidd helt ut pga stress og alt :(
Å slutte med nikotin er ikke barebare, og situasjonen rundt gjør det ikke lettere. Skjønner godt det ikke er enkelt for deg å slutte da.
Kjenner selv på dårlige dager at jeg gjerne kunne trengt en liten pick-me-up.
Håper du finner motivasjonen en dag til å slutte.

Å slutte med nikotin er ikke barebare, og situasjonen rundt gjør det ikke lettere. Skjønner godt det ikke er enkelt for deg å slutte da.
Kjenner selv på dårlige dager at jeg gjerne kunne trengt en liten pick-me-up.
Håper du finner motivasjonen en dag til å slutte.
Skal klare å slutte! Har fortsatt permen etter røykesluttkurs jeg gikk på, og den boken som mange anbefaler. Tenker at jeg skal sette en dato etterhvert (ikke 1.januar :hilarious:) :)

Aldri snust; men prøvd har jeg jo. Snusen jeg prøvde, haha, var egentlig bare broren til eksen som snakket om at "den føltes så kald bak leppa at den var nesten vanskelig å ha i kjeften", så jeg ville teste, og glemte å tenke på at det KUNNE jo kanskje hende den var full av nikotin også.. Så her har du ei som satt og holdte seg fast i sofaen, fordi hun ble så utrolig svimmel og dårlig, gitt :hilarious:
Har testet nikotinfri-snus også (vareprøve på jobb), men jeg ble svimmel av den og, gitt. Tror det var litt placebo som hjernen min satte i gang med, men. :P
Har et vagt minne om at jeg kanskje prøvde noe snus i ungdomsårene også; men ikke noe som fristet til å begynne fast med.

Aldri snust; men prøvd har jeg jo. Snusen jeg prøvde, haha, var egentlig bare broren til eksen som snakket om at "den føltes så kald bak leppa at den var nesten vanskelig å ha i kjeften", så jeg ville teste, og glemte å tenke på at det KUNNE jo kanskje hende den var full av nikotin også.. Så her har du ei som satt og holdte seg fast i sofaen, fordi hun ble så utrolig svimmel og dårlig, gitt :hilarious:
Har testet nikotinfri-snus også (vareprøve på jobb), men jeg ble svimmel av den og, gitt. Tror det var litt placebo som hjernen min satte i gang med, men. :p
Har et vagt minne om at jeg kanskje prøvde noe snus i ungdomsårene også; men ikke noe som fristet til å begynne fast med.
Haha, de to første gangene jeg prøvde snus:
Første gang var jeg på byen, hadde drukket endel og fikk en snus av ei venninne. Føltes bra!
Andre gang på en hjemmefest der jeg satt i en sofa. Ble så innmari kvalm og svimmel at det gikk helt rundt :hilarious:

Haha, de to første gangene jeg prøvde snus:
Første gang var jeg på byen, hadde drukket endel og fikk en snus av ei venninne. Føltes bra!
Andre gang på en hjemmefest der jeg satt i en sofa. Ble så innmari kvalm og svimmel at det gikk helt rundt :hilarious:

Hehe, blir jo fort sånn da!

Back
Topp