Snus

Annki1987

Forelsket i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Ville dere tatt nikotinen snus som vanlig snus. Merker jeg sliter litt nå tenker det vil hjelpe litt men usikker

Jeg har brukt onicon siden jeg fant ut om graviditeten, men har nå klart meg uten i 2 dager. Håper å klare meg helt uten, men kjenner det er vanskelig:wideyed:

Dere som skal slutte under graviditeten er kjempeflinke!

Vi er her for å motivere og heier på dere! :smiley-bounce016

Jeg brukte nikotinfri snus ca 6 mnd før jeg sluttet helt med snus. Hvis du sliter ville jeg brukt det så du ikke går på en smell :happy: jeg slutta med vanlig snus i juni 2019, og har fortsatt lyst på snus hver eneste dag :hilarious:

Jeg brukte nikotinfri snus ca 6 mnd før jeg sluttet helt med snus. Hvis du sliter ville jeg brukt det så du ikke går på en smell :happy: jeg slutta med vanlig snus i juni 2019, og har fortsatt lyst på snus hver eneste dag :hilarious:
Det gjorde jeg også, så det endte med at jeg begynte nå etter ammeslutt osv.. en uke senere var jeg visst gravid igjen :wacky: rakk ikke bli avhengig en gang før jeg måtte slutte gitt

Jeg gikk over til Onico for en uke siden, var stor snuser så det ble brått slutt. Det fungerer greit som «vane», men savner nikotinen. Heldigvis gjør jeg det for både babyen og meg selv:happy:

Sniker litt fra oktober22. Jeg sluttet da jeg stod med positiv test i hånden, og JA det er sykt vanskelig! Vil bare si at det vil bli bedre!!:) Jeg har vært uten i tre mnd nå,og nå tenker jeg såvidt på det. Det har blitt gradvis enklere frem til nå. Så hold ut! Hvis man sprekker på ekte snus,så vil suget vedvare lenger. Vil derfor virkelig anbefale nikotinfri snus. Bare les på innholdsdeklarasjonen, for noen inneholder guarana,ingefær,koffein osv, og en del av disse stoffene skal man begrense inntak av når man er gravid.

Kjenner det er vanskelig å ikke snuse. Føler jeg er så nær på å sprekke.. Må bare prøve å bite tennene sammen en liten stund til å håpe at suget går over..

snuser onico nå, det hjelpe værtfall litt..

Back
Topp