Snus

Mrs.Chuck Bass

Forelsket i forumet
Jeg bruker snus. Eller. Jeg bruker ikke (så mye......) snus nå når jeg er gravid, men jeg er av typen ekstra-sterk-snus. Så nå har jeg fått tak i snus uten tobakk og nikotin, og visstnok med vitaminer og mineraler!  Det er overhodet ikke det samme som det jeg er vant til, men det er nå den samme følelsen av å ha med seg ei snuseske, og å ta seg en pris (porsjon, hvis noen lurer) etter mat osv. Men det er vel ikke farlig? :p Begynner jo å tenke.. Planen er jo at jeg skal kunne greie meg helt uten til slutt, men akkurat nå så må jeg bare ha dette, ellers så går jeg rett og slett på veggen!

Jeg snuser også, men en type med mindre tobakk i. Jeg sluttet å røyke i fjor, og måtte bare ha noe:-P målet mitt er også å slutte med snusen da... Det er jo ikke bra det heller... Men jeg har ikke prøvd sånne uten tobakk i da...

Jeg har bestilt meg nikotinfri snus laget av mais og eple fibre. Er spent på å teste det ut, det skal ikke være noe mer skadelig en smågodt og annet kunstige tilsetninger man putter i seg. Jeg er ingen storsnuser, så hvordan den smaker er mindre viktig. Bare kjekt å ha noe i veska når andre snuser eller røyker, så får jeg følelsen av å forsatt kunne unne meg noe jeg også :) 

Samme her! Jeg er jo på ferie og kjøpte med meg snus på taxfree, her finnes jo ikke snus, så når jeg kommer hjem er det rett over på nikotinfri snus, slutta før en gang og det funka bra det :)

Godt å høre at det ikke bare er meg ;-) har snusa i 6 år, så det er ikke bare bare å kvitte seg med det over natta, ass! Jeg savner det veldig, og tenker alltid "nå kan jeg ta meg en snus!" i gitte situasjoner (om jeg skal kjøre et stykke, eller venter på noe f.eks), så det et mest for å dempe det intense suget jeg får, at jeg gidder å styre med nikotinfri. Det er ikke så godt engang eller :p

så flott at du har byttet ut snusen med nikotinfri! det er absolutt 1000ganger bedre enn vanlig snus :D  flink du er :D

Jeg er også storsnuser men har slutta. Bommer en nå og da men prøver å holde meg helt unna. Nikotinfri snus er helt greit, men pass på.at de ikke inneholder guarana, det er vist ikke bra når man er gravid. Jeg kjøper nikotinfri snus i sverige, der har de mye større utvalg :)

Du er kanon flink og bør være stolt av deg selv - dere andre også!

Selv sluttet jeg (heldigvis) å røyke mine 15 sigaretter for dagen i desember 2011, så akkurat de der abstinensene er jeg godt ferdig med. MEN jeg sluttet for min egen del da, og hadde ikke lanlagt graviditet :).

Stå på videre :)

Mamma kjøpte med fra Sverige, haha :p Helt grusom er den, men det er bedre enn "skikkelig" snus.

Jeg føler meg kjempeflink, takk :-D

Å slutte å snuse klarer dere :) Når jeg om har røyka i 19 år har slutta :) Så kom igjen jenter :) legg bort snusen :)

Jeg bruke snus før jeg fant ut at jeg var gravid. Ekstra sterk, 1 eske på 3 dager. Sluttet på dagen da jeg fant ut at jeg var gravid. ikke tatt en snus siden. Men kjenner jo godt at jeg har veldig lyst på. spesielt etter middag og når jeg akkurat har lagt meg under dyna for kvelden. Men kan stolt si at jeg har klart det, jeg slutta!

Flink du er! Her går det i "helsekost snus", dvs Onico laget på havre og kakao :)

Back
Topp