Snus/røykeslutt....

nr3?

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Vet det ikke er bra å snuse under svangerskapet, men synes det er vanskelig å slutte.. Særlig siden jeg er så innmari hormonell også.. Stakkars samboer... Har slutta, men blir så dårlig humør! Tips til å bevare humøret mottas med åpne armer!! :) Evt tips til å spise noe som er sunt og ikke veldig fetende! :)
 

Antar du har prøvd å dytte noe annet under leppa? 

Det funker for meg, gjerne lakristyggis. ;)

 
Har aldri snusa, så vet ikke helt hvordan det arter seg... Men aktivitet hjelper mot røykesug! Det har hjulpet meg til å slutte å røyke. Ut og jogg!
 
vet akkurat hvordan du har det!! Jeg bruker onico, nikotinfri snus.
Den har reddet meg;)
 
Tok siste røyken i går jeg..... Sliter noe veldig!!
Og snus har jeg enda mer lyst på, men tenker på lille spira <3 den MÅ klore seg fast!
Så nå drikker jeg nesten ikke kaffe heller :) :)
 
Det er ikke lett i det hele tatt, men vi klarer det.
Jeg er snart inne i den 2 uken uten snus, det er helt for j....... men det må bare gå det!
Vi må motivere hverandre :)
Så stå på, dette klarer du :)
 
Det er ikke lett i det hele tatt, men vi klarer det.
Jeg er snart inne i den 2 uken uten snus, det er helt for j....... men det må bare gå det!
Vi må motivere hverandre :)
Så stå på, dette klarer du :)
 
Det var "gått" å høre at andre også savner snusen.. men vi får bare prøve å holde oss! :) Det klarer vi og det er absolutt verdt det! Skal prøve den nicotinfrie snusen! Takk for alle tips!! :) Stå på alle sammen! :)
 
Slutta også for 2 uker side å røyke,dagen eg testa positivt, men så var jeg ingen storrøyker, røyka vell mellom 3-5 daglig.. Men syns enda det er tungt de episodene der jeg pleide og ta meg ein røyk:-/ men det går veldig bra :-)
 
Her er jeg nå gått over til nikotinfri snus.
Jeg bruker BaccOff.

Jeg røyka ca 20 til dagen, og har jobbet hardt med å slutte siden vi ble enige om at nå skal vi prøve.
Klarte ikke å gi opp sigaretten helt, men gikk mer og mer over til snus.
Nå er det kun nikotinfri snus jeg bruker.
Det er ikke lett.
Men det hjelper å ha noe under leppa, glemmer litt ut nikotinsuget da :P

Dette skal vi klare jenter :)
Sammen er vi sterkere
 
Back
Topp