Snus/onico

Malskj12

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2024
Er det noen her som snuser under svangerskap? Vanlig snus eller nikotinfri? Jeg snuser Onico (nikotin og tobakksfri). Og det noterte jordmor ned som at jeg snuser. Blir ikke det veldig feil? Dette har plaget meg helt siden jeg var der :hilarious:

Det blir jo helt feil- googlet det og fant:

Onico snus inneholder: Vann, plantefibre fra havre og kakao, fuktighetsbevarende midler, salt, lakris og smakstilsetninger.

Så om det å bruke den gjør at du klarer å droppe vanlig snus, så må jo det være bedre? Seff best å droppe snus helt, men ser ikke helt at den skal noteres ned som snus…

Jeg drikker jo alkoholfri rødvin og øl- hun hadde vel ikke skrevet opp det som at «mor drikker» liksom :dontknow

Det blir jo helt feil- googlet det og fant:

Onico snus inneholder: Vann, plantefibre fra havre og kakao, fuktighetsbevarende midler, salt, lakris og smakstilsetninger.

Så om det å bruke den gjør at du klarer å droppe vanlig snus, så må jo det være bedre? Seff best å droppe snus helt, men ser ikke helt at den skal noteres ned som snus…

Jeg drikker jo alkoholfri rødvin og øl- hun hadde vel ikke skrevet opp det som at «mor drikker» liksom :dontknow
Akkurat det jeg tenker også! Kjenner jeg blir frustrert av tanken. Får ta det opp med henne igjen neste kontroll. Jeg mener at plantefiber, ikke skal regnes som snus.

Er det noen her som snuser under svangerskap? Vanlig snus eller nikotinfri? Jeg snuser Onico (nikotin og tobakksfri). Og det noterte jordmor ned som at jeg snuser. Blir ikke det veldig feil? Dette har plaget meg helt siden jeg var der :hilarious:
Jeg bruker nikotinfri snus og mener det absolutt ikke er å snuse. Det skader hverken deg selv eller fosteret. Ville tatt det opp med hun jordmoren ja.

Snuste du vanlig snus når du ble gravid? Kanskje det isåfall er derfor hun har skrevet det sånn? :)

Snuste du vanlig snus når du ble gravid? Kanskje det isåfall er derfor hun har skrevet det sånn? :)
Slutta med vanlig snus før jeg ble gravid første gang i Mars. Har kun gått på en smell med Onico og det føler jeg er innafor :)

Slutta med vanlig snus før jeg ble gravid første gang i Mars. Har kun gått på en smell med Onico og det føler jeg er innafor :)
Ja det burde være innafor, da syns jeg ikke det skulle stå noe om det :) ta det opp med henne :)

Kan jo hende hun har misforstått, selv om jeg sa at den er uten nikotin og tobakk :p

Kan ikke skjønne at det skal ha noe å si. Jeg slutta å røyke og snuse dagen jeg fant ut at jeg var gravid, men begynte med onico for å lette det litt. Gjør det med god samvittighet kan du si

Back
Topp