Snur seg

Real

Gift med forumet
Nå har virkelig lille snupp knekt koden med å snu seg fra rygg til mage. Hu snur seg hver gang jeg legger henne på babygymen. Også blir a så sinna etterhvert for hu liker jo ikke å ligge så lenge på magen. Hahaha- så søt vettu :)

Artig nå som de begynner å lære seg nye ting. Her snur gullet seg alle veier. Hun begynte å snu seg for 2-3 uker siden. Så hun var litt tidlig. For var nesten akkurat blitt 3 måneder når hun begynte. Blir spennende å se hva neste ting blir.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Flinkinger:)

Lillebror har ikke begynt med sånt han, er egentlig glad for det:p;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Hu har snudd seg noen uker allerede, men da har det ikke vært bevisst. Men nå vettu.. har så vidt lagt a ned, så vips er hun rundt :)

Min begynna for 1 veke sidan å snu seg frå rygg til mage :) veldig artig! Og så åler han seg framover og styrer på :)

Skjønner at jeg har en latsabb:p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Frøkna her har endelig fått til å snu seg fra mage til rygg,det har tatt litt tid.

Lillegutt her har også snudd seg siden han var 3,5mnd. Men liker heller ikke å ligge på magen. Er ikke så lett å skifte bleie lengere ;)

Knøtt rulla fra mage til rygg men "slutta" for noen uker siden..etter et par ukers pause ruller han nå lett over fra mage til rygg men blir liksom fast på magen:) Ordner seg!

Back
Topp