snur seg typ 100 ganger i minuttet..

kinemorB

Glad i forumet
Poden er 4 mnd og kaster seg rundt på gulvet som en annen ball:) artig det, Men han blir helt gæærn av å ligge på magen og jeg må snu han rundt igjen, så går det 10 sek så er han rundt igjen.. Å sånn går dagene..:) litt travelt er det jo da igrunn.. Når begynner de å snu seg tilbake igjen til ryggen? Noen som har noen gode tips? Synes ikke jeg kan nekte han å turne rundt :)

Poden er 4 mnd og kaster seg rundt på gulvet som en annen ball:) artig det, Men han blir helt gæærn av å ligge på magen og jeg må snu han rundt igjen, så går det 10 sek så er han rundt igjen.. Å sånn går dagene..:) litt travelt er det jo da igrunn.. Når begynner de å snu seg tilbake igjen til ryggen? Noen som har noen gode tips? Synes ikke jeg kan nekte han å turne rundt :)
Her og snur hun seg så fort jeg legger hun ned på ryggen på gulvet :) kan ligge litt hun da før a blir utålmodig, men bare den første gangen :P Har ingen tips til å få de til å skjønne å snu seg rundt igjen men ;) Det var faktisk det vesla her gjorde først, gang på gang forrige helg, men husker ikke det tydeligvis :P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her holdt lille gutt på med det i ca 1 uke etter at han lærte å rulle fra mage til rygg. Nå har han lært å rulle fra rygg til mage og første tre dagene eller noe i den duren prøvde han å snu seg med en gang. Har ikke tålmodighet til å ligge på magen om jeg legger han ned på magen, snur han seg derimot selv har han god tålmodighet. Har prøver i tillegg å "rømme" fra babygymen, finner han halvveis ute av den etter et par min selv om han lå på ryggen når jeg la han ned.
139959_wqolg3qrzshws.JPG

haha, da er det vel bare å holde ut :)

Min lille ollebolle klarer det ikke ennå :P Hodet er så stort (over normalpersentilen), så det er tuuungt å komme rundt ;)

Her og snur hun seg så fort jeg legger hun ned på ryggen på gulvet :) kan ligge litt hun da før a blir utålmodig, men bare den første gangen :p Har ingen tips til å få de til å skjønne å snu seg rundt igjen men ;) Det var faktisk det vesla her gjorde først, gang på gang forrige helg, men husker ikke det tydeligvis :p

Her snudde lille gutt seg fra mage til rygg bare 2 mnd gammel, snudde seg som en gal i en uke og så bare av og til. Nå 3 mnd gammel har han lært å snu seg andre veien og her virker det også som om han har glemt hvordan han snur seg fra magen og over på ryggen. I tillegg har han ålt seg fremover på magen siden han var 5 uker gammel. Han er min lille baby på 3 1/2 mnd og han begynner å rote seg opp i trøbbel.

Her snudde lille gutt seg fra mage til rygg bare 2 mnd gammel, snudde seg som en gal i en uke og så bare av og til. Nå 3 mnd gammel har han lært å snu seg andre veien og her virker det også som om han har glemt hvordan han snur seg fra magen og over på ryggen. I tillegg har han ålt seg fremover på magen siden han var 5 uker gammel. Han er min lille baby på 3 1/2 mnd og han begynner å rote seg opp i trøbbel.
Hehe... små raringer som glemmer ;) Men plutselig så skjer det vel igjen :D

oj han er tidlig pån :) da har vel du nok ¨styre med om dagen:) artig:)

Back
Topp