Snur seg selv?

Jandia

Glad i forumet
Er det vondt, og merker man at den lille i magen snur seg selv? Altså, legger seg ned og klar?
De siste dagene har det vært unormalt mye aktivitet og sparking i alle mulige veier. I natt sov jeg knapt.
Nå føles det som om den kommer ut både her og der. Lurer derfor på om den kan begynne å omorganisere seg der inne?
hehehe

Gud for et rart spørsmål. hehehe

Som du sier så kjenner du masse liv og røre. Helt plutselig en dag fikk jeg alle mine spark opp i ribbeina. Da hadde han snudd seg.

var hos jordmor i går og da lå han med hodet ned.kjenner det vel litt på sparkene også de hardeste kommer oppe til høyre hos meg.

Kan nok være det ja. Har hørt om fostere som snur seg helt opptil fødsel også. Jobbet med ei som skulle ha setefødsel egentlig, men gutten på innsiden ville noe annet og snudde seg to dager før...og ja.... AU....hun hadde hatt smerter uten like den natten han hadde holdt på med det prosjektet! Sånn sett er det greit når hodet fester seg---vet liksom at det er der da..hehe!!!

Jeg merket veldig godt når hun snudde seg med hodet ned. For hun ligger å presser hodet sitt ned i bekkent og det gjør utrolig vondt i venusberget.. Au au [&:]

Også er knær og bein veldig aktive på siden av magen, så jeg tror noen ganger huden kommer til å gi etter så en fot plopper ut.. [;)]

Ja min har også festet seg ned nå og vi har termin på samme dag tror jeg så det er jo ikke lenge før så den gjør seg klar til og komme ut den vil nok ut....hehe gleder med[:)]

Siste to gangene jeg har vert på kontroll har babyen ligget med hode ned. Men merker at det er veldig mye "makking" inn i magen, så jeg tviler ikke på at han/ho snur seg ofte. Det er vertfall mye aktivitet, og jeg selv aner ikke hvor han/ho ligger til en hver tid!

Så bra å høre at dere andre har opplevd det samme... hehe.
Har utrolig vondt på høyre side, litt ned på magen liksom. Øm og støl. Kan det være all sparkingen, eller er det livmorbåndene (eller hva de nå heter) som utvider seg?

Ikke lenge igjen nå nei...

Back
Topp