Snur seg over på siden ( 11 uker )

Jeg synes det er tidlig, han vrir seg liksom på siden, flere som gjør det ?

Veldig individuelt dette ;-) enkelte er ekstremt tidlige, andre midt på treet og andre trenger litt mer tid:) nevøen min rullet rundt begge veier når han var 10 uker, han var tidlig av den ekstreme varianten. Jenta mi var 4 mnd før hun rullet første gang:)
 
Alle mine har rullet rundt både fra rygg til mage og fra mage til rygg før 3 mnd kontrollen. Det er tidlig, men ikke uvanlig:)

Sandra er 14 uker nå og jeg får smånoia av at hun sover på magen med tanke på krybbedød, men hun ruller seg over sekunder etter at jeg legger henne ned, så det nytter ikke unngå. Jeg snur henne til ryggen når hun har sovnet, men hun snur seg i løpet av natta også.

2-åringen min snudde seg fra mage til rygg fra han var 3 uker og fra rygg til mage ved 11 uker. Han gikk da han var 9 mnd 17 dager. Rakk akkurat ikke 9,5 mnd;) Jeg får visst bare den fysiske typen.

11-åringen sto på alle 4 og prøvde krabbe da han var 4 mnd. Da var det flere av de andre i barselgruppa som ikke engang forsøkte å snu seg. Det er veldig stor forskjell.

Halvparten snur seg innen 5 mnd. De fleste snur seg innen 6 mnd, men en del etter det også.
 
Takk for svar :) er jo nr 4 hos meg også, men jeg kan ikke huske at de andre har vært så sterk / ivrig. Han her har alltid vært sterk, spesielt i nakken. Jeg er litt nervøs for at han skal snu seg over på magen på natta, men :wtf:
 
Lille på 12 uker snur seg også på siden når hun sover! Jeg liker det ikke, spesielt ikke på natt,så jeg har rullet sammen en håndduk som jeg legger nede ved magen, slik at hun ikke ruller over på magen.. Men det skal nevnes at denne frøkna er lat, og når vi trener nakke i mageleie så legger hun ofte hodet ned for å slappe av eller spise på hendene sine :shy: hun er bare sterk i nakke og rygg hvis hun blir sinna, som feks ved rapepauser fra flaske/pupp :happy090 eller.. hun er jo sterk, men er svært bedagelig i mageleie, så er redd for at hun skal sovne med ansiktet ned i madrassen.
 
Back
Topp