Snur seg i søvne

Maja94

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
✨️Julestjernene2023✨️
Hva skal jeg gjøre med hu her?? :p
Våkna sånn et par morgener. Da har hu finni suttekluten, stappa tommelen inn i munnen og snudd seg over på magen??? Vil jo ikke at hun skal ligge sånn! Vet ikke hvor lenge hun ligger sånn heller siden vi sover hele natta.. En natt hadde hun dratt av sengetøyet og stappa hele dyna over ansiktet, de siste to dagene ligger hun sånn her. Virker som hun har et ekstremt behov for å ha noe rundt ansiktet når hun sover.. ImageUploadedByBV Forum1431731540.038969.jpg
 
Du kan jo ikke være våken alltid for å passe på, så generelt tror jo jeg det går bra når de sover, men Evt er å ta på en sele sånn de bruker i stoler osv og feste på sidene slik at det ikke er mulig å snu seg og feste dynen i fotenden men du risikerer hu ikke klarer å sove da...
 
Søt da <3 Hadde prøvd å ta ut alt fra senga og kjøpt en sovepose uten armer - og sett om fikk sove da.
 
Snu når du ser det, får ikke gjort ner. Her sover hsn mye bedre på magen.
 
Han her også snur seg over på magen når han sover. Nå som han er såpass stor sterk, og klarer og rulle frem og tilbake, så lar jeg han få styre det litt selv. Prøvde ei stund å stramme babynestet rundt ham så han ikke skulle rulle, men det ble egentlig verre: Da klarte han å rulle over på magen,men ikke tilbake.
 
I følge helsestasjonen vår så er det ok å sove på magen så lenge de snur seg selv, men bare pass på at det ikke er masse dilldall i sengen som hun kan få over ansiktet!
 
Har prøvd å ta vekk babynestet men da blir det jo reine turnoppvisninga her.. Hun snur seg til og med i søvne :p kanskje jeg får prøve en sovepose!
 
Back
Topp