Snur kvalmen før den blir borte?

Spirelille

Betatt av forumet
Januarlykke 2019
Jeg sliter veldig med kvalme, og leste at den ofte er på topp i uke 9-10, og så snur den i intensitet og blir normalt borte i uke 12-14.

Jeg er 10+5 i dag, og håper det snur snart! Er så sliten og lei.

Er det noen av dere som er litt lenger frem i løypa som har opplevd at det snur ennå? Eller ble den bare borte brått?

Ble brått værre her i uke 11, har gått fra å ha kvalme stort sett hele dagen, til at den starter etter lunsjtid, og nå de siste dagene har den kommet først på kvelden. Så håper virkelig den er i ferd med å snu nå!! Håper og ber :D
Er 13+3 i dag..

Keg tror det er så varierende fra person til person, så det er så vanskelig å si:) men ingefær-rot skal være bra:) rasp bittelitt rå ingefær i oppkokt vann, å la det trekke litt:) jeg spydde i 7mnd døgnet rundt med mi første, så vet hvordan det er. Så kom noen å tipset meg pm det, så ble det bedre.. til slutt ble det borte:)

Med meg var det verst i uke 9-11. Bedring i uke 12-13. Har enda dager innimellom som er helt grusomme. Spesielt hvis jeg har sovet dårlig.. Men nyter de gode dagene så livskvaliteten er bedre totalt sett [emoji4][emoji106] jeg tar ingefærtabletter hver dag. Og akupunktur har hjulpet. god bedring!

Jeg tar afipran, så jeg har litt hjelp sånn sett, men spyr likevel. Håper virkelig det snur før hele ferien er over.

Kommet for fullt her i uke 10 og 11 ! Får se hva som skjer i uke 12 :)

Her var den værst i uke 9-11, nå kommer den snikende hvis det går aaaalt for mange timer mellom måltidene.

Min ble værre i uke 11. I uke 12 nå har den blitt litt bedre, men blir fortsatt kvalm når jeg venter bare bittelitt for lenge med å spise. (er 12+6)

Det største problemet er bare at matlysten overhode ikke er til stede og alt lukter fortsatt vondt, så det gjør jo alt litt vanskeligere igjen.

Håper virkelig det snur snart. Skal bort neste uke og har ikke tid til dette matstyret[emoji23]

Her ble også kvalmen bedre i uke 11, er nå 12+5 og kan kjenne bare litt til kvalmen men langt fra så ille som jeg var fra uke 4-11 :)

Kvalmen er endelig borte!! Begynte å merke noe endring før helgen... 14+0 i dag :Heartpink

Jeg ble kvalm på dagen jeg var 6 uker. Og like kvalm ennå, 9+5. Kvalm hele døgnet. Håper og krysser for at det gir seg om noen uker. Så slitsomt[emoji30]

Jeg er 12+5 nå, og det har roet seg en god del. :)

Men det har ikke gitt seg helt ennå, går fortsatt på Afipran for å ha noe glede av dagene.

Er 14+1 nå og kvalmen som kom i uke 11 har blitt værre den siste uka!
Prøvd postafen uten virkning, afipran nå med litt mer hell.

Det er noe dritt dette her :(
Håper det går over snart!

Jeg fikk døgnet-rundt-kvalme i 6+0 og det snudde på 12+0. Er nå 12+4 og har hatt 3 fine dager nå. Kjenner meg mer som et menneske igjen[emoji23] Går det for lang tid mellom måltider kommer kvalmen susende igjen...

Ble brått værre i uke 10 og begynte å kaste opp daglig, gjerne flere ganger om dagen og er enda sykemeldt i uke 16.. krysser fingrene for at du er heldigere enn meg! Er bare en innvendig, og kun trøtt fram til uke 10

Back
Topp