Snur i døråpningen

Guest

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Det gikk nok ikke vegen vår denne gang:(:(
Nederst 15dpo
Opperst 17dpo

lykke til til alle dere andre:Heartred
 

Vedlegg

  • D55D7F97-A474-4736-95BF-C48E5D96C547.jpeg
    D55D7F97-A474-4736-95BF-C48E5D96C547.jpeg
    15 KB · Visninger: 117
Hvilke tester er dette? Hvis det er digital, så sies det vel at man ikke kan skal på styrken av streken? Blør du?
Wææ gjør man? Ja, det er cb digital med ukesindikator. Jakta på 2-3 uker, fikk 1-2 så åpna den og sammenligna med forrige. Blør ikke:oops:
 
Du har ingen garanti for at urinen er like konsentrert som ved første testen! Vent noen dager til før du tester med en ny digital :) det går nok bra!
 
Wææ gjør man? Ja, det er cb digital med ukesindikator. Jakta på 2-3 uker, fikk 1-2 så åpna den og sammenligna med forrige. Blør ikke:oops:
Det sies at strekene på digitale tester er såpass kompliserte, at man aldri skal demontere dem og se på dem, for dem gjenspeiler ikke nødvendigvis resultatet. Det er en grunn til at det er flere streker osv, testen leser dette av som en total ting.

hvor mange dpo er du?
I forige svangerskap fikk jeg ikke 2-3 før 15 dpo, og det var til og med tvillinger!

edit: du skrev jo 17 dpo. Min feil! Da burde det jo snart bli 2-3, men urinen kan ha vært for ukonsentrert eller andre helt uskyldige ting. Med tanke på at jeg fikk 2-3 på 15 dpo med tvillinger, så er det nok mulig å få 2-3 først rundt 17-18 dpo også. Så lenge du ikke blør, så syntes jeg du skal vente litt med å tenke at det går galt :)
 
Jeg holder med de andre her! Vent litt, om du ikke har blødning så trenger ikke den testen bety all verdens. Krysser fingrene for at alt er som det skal, og at det bare er noe ujevn konsentrasjon i urinen som gjør at testen ikke viser det du håpet på. Optimistisk klem herfra!
 
Tusen takk for svar dere:Heartred da holder jeg meg borte fra testing til helga og ser om det kommer en blødning eller ei :)
 
Wææ gjør man? Ja, det er cb digital med ukesindikator. Jakta på 2-3 uker, fikk 1-2 så åpna den og sammenligna med forrige. Blør ikke:oops:
Samme skjedde med meg men jeg er fortsatt gravid :) så ikke ta sorgene helt på forskudd, de digitale kan man ikke stole på når det gjelder styrken på strekene!
 
Da krysser jeg alt jeg har for en ny test til helga og at den viser 2-3:rolleyes:
 
Husk også at mengden hCG fra kvinne til kvinne varierer enormt! Og ikke tolk strekene i digitaltester, om flere andre her sier. Ville heller kjøpt rfsu sine strimler (onestep):happy:
 
Husk også at mengden hCG fra kvinne til kvinne varierer enormt! Og ikke tolk strekene i digitaltester, om flere andre her sier. Ville heller kjøpt rfsu sine strimler (onestep):happy:
Takk for du tok deg tid til å svare:rolleyes: da skal jeg kjøpe rfsu sine til helga :)
 
Vurdert å få målt hcg?
Burde nok vurdert det mer, men er i praksis for tiden så rekker ikke å stikke bortom denne uka. Så da blir det ikke før neste uke, så får se. Sålenge blødningen holder seg unna så er det vel håp:nailbiting: vet ikke hvor lenge det bruker å gå fra en eventuelt får en svakere strek til blødning kommer :/
 
Burde nok vurdert det mer, men er i praksis for tiden så rekker ikke å stikke bortom denne uka. Så da blir det ikke før neste uke, så får se. Sålenge blødningen holder seg unna så er det vel håp:nailbiting: vet ikke hvor lenge det bruker å gå fra en eventuelt får en svakere strek til blødning kommer :/
Jeg vet dessverre ikke... håper virkelig at dette går bra ❤
 
Burde nok vurdert det mer, men er i praksis for tiden så rekker ikke å stikke bortom denne uka. Så da blir det ikke før neste uke, så får se. Sålenge blødningen holder seg unna så er det vel håp:nailbiting: vet ikke hvor lenge det bruker å gå fra en eventuelt får en svakere strek til blødning kommer :/
Det kommer ann på hvor høy hcg har vært. Når jeg har hatt kjemiske/tidlige SA’er har blødningen kommet samme dag som testene har blitt negative. Da har dem gjerne sunket i 1-2 dager først.
 
Det gikk nok ikke vegen vår denne gang:(:(
Nederst 15dpo
Opperst 17dpo

lykke til til alle dere andre:Heartred
De testene skal ikke demonteres og avleses ved streker. Så lenge du ikke blør er det ingen grunn til bekymring. Ta en ny test ca 3 uker etter eggløsning, så kan du se om det dukker opp 2-3. Ellers ville jeg tatt blodprøver hos fastlegen for å bekrefte stigning.
 
Klarte ikke holde meg. Testet i dag - ikke gravid :( da lukker jeg døren :(
 
Klarte ikke holde meg. Testet i dag - ikke gravid :( da lukker jeg døren :(

Ånei :( Så leit å lese. Jeg hadde håpet å lese at alt gikk bra.. masse klemmer herfra, ta vare på dere selv :Heartred
 
Back
Topp