Enig her. ser ikke helt hvorfor det er så stor diskusjon. Så lenge det er dopapir er jeg fornøydIkkje eg heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig her. ser ikke helt hvorfor det er så stor diskusjon. Så lenge det er dopapir er jeg fornøydIkkje eg heller
Nei, det kunne ikke falt meg inn![]()
Er det et problem hvilken vei den henger? Legger aldri merke til det![]()
Nei, det kunne ikke falt meg inn
Er det et problem hvilken vei den henger? Legger aldri merke til det![]()
Altså, den henger riktig vei her hos oss. Men jeg legger hverken merke til eller reflekterer noe over hvilken vei den henger hos andre, evt hvilke implikasjoner det kan få at den henger feil vei. Har andre ting å bekymre meg for liksomHvis den henger feil vei, altså med enden inn mot veggen i stedet for ut i lufta, så er det jo både vanskeligere å få tak i papiret (enden kan bli liggende klemt mot veggen for eksempel, mer enn at den henger synlig), og i tillegg må man gjerne være borti veggen når man tar papir. Kan jo bli litt ekkelt i lengden, er ikke alle som vasker slike steder like godt. Selv om man vasker hendene når man har vært på do så kan veggen bli både misfarget/skitten, og har man for eksempel tapet på do kan denne bli mer slitt enn nødvendig under dorullen.
Altså, den henger riktig vei her hos oss. Men jeg legger hverken merke til eller reflekterer noe over hvilken vei den henger hos andre, evt hvilke implikasjoner det kan få at den henger feil vei. Har andre ting å bekymre meg for liksom![]()
Hehe. Det er jo litt morsomtHelt enig. Hadde overnattingsgjester for en liten stund siden og hver gang jeg var på do så var den snudd. Jeg mener, ta et hint! Du er hjemme hos meg, jeg snur tilbake hver eneste gang du snur den feil og så snur du den lell. Grrrr.![]()
Godt sagt!Det har vel jeg også, men jeg klarer fint å irritere meg over at av og til er det vanskeligere å få tak i papiret og merke meg hvilken vei som er logisk at papiret henger, uten at det tar opp mange sekundene...
Åh, det er fint detHihi, hender jeg snur for å få tørka meg, og så snu den tilbake igjen![]()
Hehe. Godt poeng!Nei, da er det jo bare arbeid for meg, slik at nestemann får det riktig. Spiller fint liten rolle bortsett fra hjemme.