Snur dere babyen?

LoveHearts

Glad i forumet
Kaspar lille er snart 7 mnd og nå har han begynt å snu seg på magen for å sove. Når vi er inne og sjekker han, så snur vi han om han sover på magen.

Hva gjør dere? Når kan vi trygt la han sove slik?

Nå har ikke snuppa begynt å snu seg over på magen mens hun sover enda,vet ikke om hun kommer til å gjøre det heller,men om hun gjør det så skal hun få sove sånn ja[;)] Mine andre to gjorde det også,og jeg innbiller meg at de sov bedre da de fikk sove på magen. Med eldste drev jeg og snudde han over på rygg igjen,men det var jo nyttesløst,for han snudde seg på magen igjen med en gang,og da jeg snakket med helsesøster om det sa hun at så lenge han gjorde det selv så skulle han bare få sove sånn... [;)]

Ikke aktuelt her for hun har aldri sovet på magen. Hun sover på siden da... [:)]

vi må snu han for han HATER å ligge på magen:P våkner hvis han snur seg å hyyyler til vi sur han, så sover han videre :P

(klarer ikke snu seg tilbake i posen)

Han snur seg når han skal sove, når han har sovnet snur vi han. Han våkner ikke, han bare grynter litt og sover like godt. Vi skal snart på kontroll med lillegull, så vi skal ta det opp med helsesøsteren. Jeg kjenner at jeg får litt hetta :(

Mamma fortalte at vi kun lå på siden da vi var små. Hun turde ikke å la oss ligge på ryggen. Det var heller magen enn ryggen for 30 år siden.

Han syter helt til vi snur han på natta. Snur seg hele tida nå, så må sikkert snu han minst 5 ganger hver natt. Han sov på magen på dagen i dag uten å klage og da lot jeg han ligge sånn. Ifølge hs så kan de ligge sånn hvis de snur seg selv nå. Men syns fortsatt det er skummelt jeg da.

ORIGINAL: Strimmelpinne

Han syter helt til vi snur han på natta. Snur seg hele tida nå, så må sikkert snu han minst 5 ganger hver natt. Han sov på magen på dagen i dag uten å klage og da lot jeg han ligge sånn. Ifølge hs så kan de ligge sånn hvis de snur seg selv nå. Men syns fortsatt det er skummelt jeg da.

her også. Han sover avogtil på magen, men han pleier å syte og da snur jeg han.

her har hun ikke begynt å snu seg når hun sover (gjør det på lekematta og sånn) men spurte HS og hun sa at når de er så små skal man snu de forsiktig tilbake på ryggen igjen!

han legger seg på siden, å over på magen..
HS sa at man kunne bare la dem ligge på magen om barnet valgte det..

Jeg legger ham alltid på siden og suttrer han på natten blir han lagt på siden, liker ikke å ligge på rygg.
Men har gitt opp å snu ham hver gang han velger mageleie, da får en jo ikke gjort annet...

Jeg snur han ikke.... når dei er så store at dei snur seg er det ikke farligt at dei ligger på magen heller.
Han min snur seg flere ganger om natten mage,rygg,mage,rygg...[;)]

Han vil helst sove på magen og er urolig på kvelden. Snur seg begge veier selv. Så på kvelden lar vi han ligge sånn og sjekker inn til han ofte. Når vi legger oss snur vi han forsiktig over på rygg, men snur han seg i løpet av natta igjen så er det ikke noe vi kan gjøre.. Da sover vi jo.. Vil ikke begynne med sele heller.. Da tror jeg han ville bli fryktelig sint! [:-]

Jeg snur Amelia tilbake på ryggen når jeg er innom å ser til henne før jeg legger meg for kvelden. Men om hun snur seg igjen eller ikke vet jeg ikke.. De skal vel være sterke nok nå til å kunne ligge på magen hvis de ønsker det...?

Back
Topp