Snupps skal opereres

Tuja77

Forelsket i forumet
Da har vi fått innkalling i posten.Lea skal inn å ta polyppene 7 februar. Får bare krysse fingrene at det vil hjelpe og at ho slipper å ta mandlene. Kjenner jeg gruer meg alt.[&:]

mase lykke til!!!
men er polypper og falske mandler det samme???
vi var hos øre,nese,hals spesilist med marcus på mandag og han sa at marcus var kandidat for å fjerne falske mandler...han konstant tett i nesa....

hamarjente det er det samme....

men jeg fikk beskjed om at han måtte helst veie 15kg før han fikk operasjon pga narkose...og at de hadde satt den nedre grensen på 2 år....hva er enkli riktig???

Det går nok over all forventning og hvis det er noen trøst så blir hun ihvertfall bedre[;)] Lykke til den 7 februar[:D]

Masse lykke til.

Dette går nok bra.

d går kjempebra,garantert[:D]
datteren min fjernet polyppene 2 desember,skal si deg jeg var nervøs ja,syntes det var forferdelig...legen ville ta mandlene hennes også,men det syntes jeg ikke var nødvendig,hun har aldri plagdes med dem...

jeg var kjempenervøs og livredd egentlig,men det gikk kjempebra[:)]
grudde meg mest til narkosen,var vondt å se at hun sovnet og ble helt slapp(sovnet i fanget mitt)..men det tok ca 2sek fra de ga henne narkosen,til hun sovnet,sa til henne at nå skal du bare sove litt,så er mamma hær når du våkner[;)]

var fælt å måtte forlate henne,hun så så pitteliten ut på det store,sterile oprasjons bordet..
vi gikk ut på gangen og ventet..men det gikk kjempefort,tok ca bare 30 min så var de ferdige(lange min for en engstelig mor ja...)

hun sov ca 2 timer på oppvåkningen,vi fikk være inne til henne hele tiden..

hun var litt urven når hun våknet,blødde litt ut av nesa,men det gikk kjempebra[:)]

etter en time satt hun i fanget mitt og storkoste seg med kjeks og saft,ingen smerte i det hele tatt...
vi kom hjm samme dag,og hun oppførte seg som om ingen ting hadde skjedd,vi slet med å holde henne i ro,hihi[:D]

så du skal bare ta det med ro,det går kjempefint[:D][:D]

Går sikkert så bra så! Har hørt at de sier at det som er værst er når barnet får narkosen.
Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk for all oppmuntring og gode ønsker...dere jo gode da[:D]

ORIGINAL: hamarjente

men jeg fikk beskjed om at han måtte helst veie 15kg før han fikk operasjon pga narkose...og at de hadde satt den nedre grensen på 2 år....hva er enkli riktig???

Kan godt vær de har satt den grensa på den oprasjonen men min gutt ble operert når han var 2,3 kilo. De ville ha han opp til 2,5 men den dagen han hadde oprasjonen var han ikke kommet så langt.

Tuja77
Dere må ha masse lykke til, kommer til å gå så bra skal du se [;)]
Men er ikke gøy når de små skal i narkose[&o]

Ønsker dere lykke til, dette kommer til å gå fint[:)]

Back
Topp