Snuppis!

twinanne

Forumet er livet
Jeg vil si noen ord til deg[:)]

Du er samleren her inne som passer på alle, og det er utrolig hva du for med deg.

Et ekte menske som bryr seg om alle det er du absolutt, og en artig dame å snakke med -
referere til den gangen jeg møtte dere i Oslo for lenge siden.

Flink scrapper er du også, og veldig flink til å gjøre det rimlig med doruller også,
veldig kreativ er du...og de korta vi har sett har jo bare vært helt fabelaktig....

Du har dine tunge perioder når det gjelder denne karusellen som vi andre er på også, men det har vært ganske turbulent for dere, men det virker ut som dere alltid for hodet over vann.

Ellers så er du ikke en type som furter og synes alt for synd på deg selv, det er klart du er lei deg når ikke allt går som det skal...men det er jo slik det er da.

Til slutt vil jeg gi deg en kjmepe stor bjøneklem, håper du ikke ble flat nå vennen[;)]

Snuppis! jeg føler slik med deg,
men husk det at du er en super person og ikke la deg synke ned i tanker som er negative nå, du er en flott person snuppa samme hva som skjer fremmover nå, og husk dette her kan du ikke noe for[;)]

Sender over noen flere klemmer til deg [;)]

Er heilt enig med Twinanne! Sjølv om eg ikkje har møtt deg enda så må eg berre sei at du er fantastisk!

Klemmer til deg[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Er heilt enig med Twinanne! Sjølv om eg ikkje har møtt deg enda så må eg berre sei at du er fantastisk!

Klemmer til deg[:)]

sign denne

Jeg er så enig! Har truffet snuppa vår en del ganger, og hun er en åpen person med ett varmt hjerte! Snuppis, du skal vite at jeg tenker masse på deg, og håper av hele mitt hjerte at du skal få oppfyllt drømmen din! Tenk at det er over to år siden vi startet prøvingen på likt sammen inne på FS. Helt utrolig hvor fort tiden flyr egentlig! Vi har fulgt hverandre siden den gang, både her inne, på smser og treff når jeg har vært i Oslo. Og en ting er sikkert vennen; du fortjener bare det beste! Glad i deg snuppa mi - stå på!! STOR klem fra oss[:D]

Back
Topp