Snuppis!

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hvor lærte du å scrappe? var jo helt fantastisk det kortet du lagde...og de andre tingene du har lagt ut med bilde...

ja det kan jeg tenke meg. jeg starta litt men så daffa ting av...følte jeg ikke fikk det til, men har lyst å starte igjen nå

snuppis!
Super medlem

Medlem siden: 05.08.2007
Jeg er fra: Langhus
Status: pålogget I begynnelsen så trodde jeg at jeg skulle aldri hatt tålmodigheten til å drive med scrapping, men så ble mer og mer spennende å lage noe nytt Jeg har fått dilla til å lage dorull-kort og det er veldig enkelt å lage det

Kortet jeg lagde til Ivara, var første gangen jeg lagde det og det ble veldig vellykket

ORIGINAL: snuppis!

I begynnelsen så trodde jeg at jeg skulle aldri hatt tålmodigheten til å drive med scrapping, men så ble mer og mer spennende å lage noe nytt [:)] Jeg har fått dilla til å lage dorull-kort og det er veldig enkelt å lage det [:D]

Kortet jeg lagde til Ivara, var første gangen jeg lagde det og det ble veldig vellykket [:D]

Det var SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER FINT!!!

Jeg har kjøpt meg en bok hvor jeg skriver litt småting om veien til ivf/icci... skal scrappe inn bilder vi tar å sånn...sånn innimellom skrivinga[:D]

så koslig da[:D] du er så flink....du har virkelig inspirert meg

Du er kjempe flink snuppis[:D][:D][:D]

Back
Topp