Snuppa tror hun snakker engelsk

MiLfYwAy

Gift med forumet
Jenta mi går rundt å snakker tulle engelsk hele dagen lang, og her i sted så sa hun plutselig- "ei saa peeita" med
engelsk tone. Jeg har ikke hjerte til å fortelle henne at hun ikke snakker engelsk- men at hun faktisk snakker
finsk

Herlig[:D]

haha..kjenner til det!! gutten er superivrig på engelsk etter vi var i tyrkia i august...han skriver til og med engelsk..hahaha!

vi bare forteller at det er ikke engelsk...så spør vi hva han prøver å si...noen ganger gjentar han det han sa..på "engelsk" etterfulgt av..."du skjønner vel det mamma" eller så forteller han hva han vil si..og da sier vi hva det er på engelsk..

men de er nå søte da[:D] her høres engelsken mer ut som kinesisk[8D]

Min er tre år og teller til 6 på engelsk når han skal hoppe ned fra trappa.  ån, tu tee får five six

Hehehe, det som er søtest er når hun kommer til meg og sier "jej shnakkej eengelsk" med veldig påtatt engelsk tone[:D] Men hun kan faktisk
telle til ti sånn noenlunde..
Du tjoj du snakkj som Elton John, men det ej jo ingen som snakkej sånn

Her og oversettes alt til engelsk.. Til og med sanger som er på engelsk fra før! [:D]
Vi sang Happy Birthday en gang.. "Og NÅÅÅ synger vi på engelsk"!
Og den gikk sånn her: "Haoppy baorsdao tao yao.." [:D]
Om man bare legger til en "ao" lyd i ordet, så blir det engelsk ser du.. [8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Her og oversettes alt til engelsk.. Til og med sanger som er på engelsk fra før! [:D]
[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Almyrida81

Hahaha[:D]

hehe[:D] husker da tante barna mine var små og de var i syden med foreldra sine, så når de skulle ha rom nøkkelen, så sa de rom nr på engelsk, så en dag spurte faren til jentene vet dere hva det betyr når dere sier det?? det betyr "FÅ nøkkelen" svarte hun ene[:D]hehe

Back
Topp