Snuppa sniker i køen..

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Dro inn på sykehuset i går natt pga plutselig tap av følelse i kroppen, og ansiktet og skikkelig migrene anfall. Hadde 3 cm åpning og rier(ikke kynnere som jeg trodde) lege tok også å løsnet på hinnene. nå er vi hjemme for å slappe av litt, slimproppen er gått. Regner med fødsel i nærmeste framtid nå. Spennende:) vasker klær og skal prøve å slappe av nå:p

Lykke til :D

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Lykketil! :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Masse lykke til!!!

Mange septemberbarn som ikke har tenkt å vente til september!! Kanskje de ønsker å begynne tidligere i barnehage??? Hehe, har jo sine fordeler da! :)

Ja, nå er det mange snikere!! :P men uansett, masse lykke til ;)

Lykke til :)

Tusen takk alle sammen!:):) Ingen baby enda, men heller ikke utålmodig.. Kjenner det sterkere,men er hjemme enda. Slapper bedre av her:) litt usikker på hvor vondt man skal ha før man skal tilbake også. Føler det går litt tregt iforhold til det de trodde på sykehuset da de sendte oss hjem. Men kommer masse beklager informasjon(blodslim) og riene er der hele tiden:)

Uff så vondt å gå i fødsel m migrene og alt da..!! Har du blitt bedre? Fått igjen følelsene?

Masse lykke til :) kanskje blir det bebis! :D

Storebror mars 2007
Lillebror ventes sept 2013

Ja bedre i kroppen,men fortsatt ille migrene. Så måtte gi meg å ta paracet i dag også. Så det var litt kjipt med migrene smertene, eneste bra var at jeg var helt borte og ikke merket så mye til når de strippet meg.. var ganske overrasket over at det var 3 cm og modent da de sjekket bare for sikkerhetsskyld, Men synes de går fint enda. Vant med sterke menssmerter som går i rygg,bekken og bein, men håper jo det går over i aktiv fødsel iløpet av morgen dagen!

Back
Topp