Snuppa imponerte meg i kveld!!!

Vand

Forumet er livet
Emmeli var såååå trøtt kl 17.30...... Og jeg er alene med jentene og Ine hadde ballett kl 18.45-19.30...... [&:]

Men jeg tok henne med og hun var så fasinert at hun satt faktisk stille og så på i 3 kvarter!!!!!!! Det hadde jeg ALDRI trodd! [:D]

Eneste var at hun hadde veldig lyst til å danse sammen med de, så det spørs om det ikke blir en liten ballerina til neste høst! [8D]

Så flink!!![:D][:D] Anna elsker og dansing, men hadde nok prøvd å danse sammen me de andre...[8D]
Kan hun begynne 3 år gammel allerede?? Så søtt da!!![:D]

hvorfor klarer ikke jeg å se for meg E med ballerina skjørt[>:] Jeg var ganske liten da jeg begynte med dansing... meneh var litt mammadalt[&:] 

flink hun var som satt så lenge stille.. ble inponert over A i dag jeg også.. hvor SINT han kunne bli[:D]

ORIGINAL: sånja

Så flink!!![:D][:D] Anna elsker og dansing, men hadde nok prøvd å danse sammen me de andre...[8D]

Ja, det året de fyller 3 kan de begynne på barnedans/lek! Sååå søtt! [:D]

Ine begynte da hun var 3 år, med hvitt strutteskjørt! [8D]

Og her på Mo har dansestudioet juleforestilling (2 timer lang, skikkelig proff) hver advent! Mange tusen som kommer og ser på! [:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: sånja

Ja, det året de fyller 3 kan de begynne på barnedans/lek! Sååå søtt! [:D]

Ine begynte da hun var 3 år, med hvitt strutteskjørt! [8D]

Og her på Mo har dansestudioet juleforestilling (2 timer lang, skikkelig proff) hver advent! Mange tusen som kommer og ser på! [:D]

Så koselig! Skulle garantert begynt på danseskole om de hadde det her..[;)] Til høsten skal oldemora og besta til Anna følge henne på turn hver mandag. Om hun liker det selv da..[;)] Oldemora er/var ivrig turner!!

Back
Topp