Snuppa ikke helt i form!

Mammatilei

Elsker forumet

Eller jeg synes hun er litt "diffus". Det begynte lørdags morgenen med at var hes. Det har vedvart hele helga. I går begynte snørra å renne så vidt og hun begynte og bli tett. Utover dagen i dag har hun blitt mye verre. SNørra renner som bare det og øynene renner. HUn er blank i øynene. Iskald på hender og føtter. Kan virke litt varm men ikke målt temp ennå! Temp 38.3. Sover MASSE!!

Er blid og i "fin" form når hun er våken!! Kanskje litt mer kosete enn vanlig!

Snørra og det som kommer fra øynene er blank!!

Hva tror dere...Forkjølelse eller allergi eller tenner??

Tenker forkjølelse pga hes stemme, men vet ikke jeg altså. 

forkjølelse, jeg snakket med legen min ang allergi. og ho mener at de er litt for små i forhold til å få allergi. hvertfall i forhold til pollen, de trenger en sesong å utvikle det på.

Myshild Bergsprekken skrev:
forkjølelse, jeg snakket med legen min ang allergi. og ho mener at de er litt for små i forhold til å få allergi. hvertfall i forhold til pollen, de trenger en sesong å utvikle det på.

Ok!! men da er jo det greit:)!

følger med i denne tråden jeg.. for slik er christian også.. han ligger her slakkis i sofaen, har fått en paracet så får håpe den funker snart. han har 38,8 i feber. han nyser en del, snørra renner litt og hoster.

lena89 skrev:
følger med i denne tråden jeg.. for slik er christian også.. han ligger her slakkis i sofaen, har fått en paracet så får håpe den funker snart. han har 38,8 i feber. han nyser en del, snørra renner litt og hoster.

Kanskje de ikke har tålt den tidlige "sommeren"??!!

det er mange som er fokjøla nå. Even er også hes og snørrer en del. kjenner jeg begynner å bli sår i halsen jeg også. typisk på våren ! 

høres ut som lille tuppa er blitt forkjøla...
håpe hun blir frisk og rask snart da! Gleder oss til å se dereemoticon

Back
Topp