snuppa har hostet over en mnd

froskenkvakk

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Det begynte før jul at hun ble forkjølet med snørr og slimhoste. Hosten har satt i, blitt litt bedre, og så blitt verre igjen. Fikk Bisolvon i begynnelsen, men kan jo ikke ta det for mye heller!

Hoster fremdeles hver dag, som oftest på nettene.. Fremdeles slimhoste! Men ellers virker hun tipp topp, spiser og drikker og er som normalt[:)]

Var hos lege i forrige uke, men der fikk jeg bare beskjed om at hoste kunne vare i ukesvis. "over en mnd, må vel sjekkes bedre ut", sa jeg, men var så vidt legen hørte på henne og lurte videre på hva jeg ville hun skulle gjøre med det..

Virker som legen hadde en dårlig dag[8D] Men når allmenntilstanden er topp, skal hun bare hoste i vei da?[8|] (Var det legen mente i allefall)

Akkurat det samme med minsten her også. Vi skal til legen i dag, var der på mandag også, men da ba han oss avvente. Han har hostet siden før jul. Får se hva han sier i dag.

ORIGINAL: Olline

Akkurat det samme med minsten her også. Vi skal til legen i dag, var der på mandag også, men da ba han oss avvente. Han har hostet siden før jul. Får se hva han sier i dag.

Oppdater senere da[:)]

Hosten som er med forkjølelsen/influensaen som går nå henger i veldig lenge, og om ikke hostesaft tar den, så er det ikke så mye de kan gjøre med det dessverre[&:]

Snuppa her har vært surklete i halsen, og hostet litt av og på siden hun begynte i bhg i oktober. Har vært til lege med henne flere ganger, og hver gang har de ment at hun har vært forkjølet, hatt bronkitt osv. Var hos barnelege på tirsdag, og han mente det var astma/allergi. Fikk bricanyl, og skulle prøve i to dager for å se om det ble bedre. Ble det bedre, skulle vi gi henne det i 2 uker til, og komme tilbake. Det har det egentlig ikke blitt, syns hun er blitt verre etter å ha fått bricanyl.. Venter på tilbakemld fra lege nå, er spent på hva han sier! [:)]

Back
Topp