Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har bare vasket av med våt klut, og brukt saltvanns dråper, for å rense. Er det noe annet man kan gjøre?Uff stakkar lilleMasse god bedring..
Sniker litt fra juli. Guttungen hadde også litt når han var liten. Dryppa litt morsmelk i øyekroken og vasket med klut fra innerst til ytterst.Vi har bare vasket av med våt klut, og brukt saltvanns dråper, for å rense. Er det noe annet man kan gjøre?
Sent from my iPhone using BV Forum
Mulig jeg er trøtt nå kl 04.50 med puppen på snei: min gutt har litt lett øyerusk/katarr fra tårekanalen og til midtstilt pupill. Jeg har en flaske med saltvann jeg kan rense med. Jeg skal da tørke fra midtstilt pupill og inn mot tårekanal/neserygg? Motsatt..?Signerer det mamitica sier at det er veldig viktig å tørke ytterst og inn mot innerst. Gjør du omvendt så drar du mer bakterier ut i øyet. God bedring
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Mulig jeg er trøtt nå kl 04.50 med puppen på snei: min gutt har litt lett øyerusk/katarr fra tårekanalen og til midtstilt pupill. Jeg har en flaske med saltvann jeg kan rense med. Jeg skal da tørke fra midtstilt pupill og inn mot tårekanal/neserygg? Motsatt..?
Tusen takk for informasjonen! Skal innrømme at jeg kanskje hadde gått i fellen ved å gjøre motsatt Tenkte kanskje at vesken fra tårekanalen ville gjøre det bedre/rense , ikke at bakteriene kom derifra ThanxAlltid fra ytterst til innerst/tårekanalen ja tårekanalen er det siste du skal tørke borti, da det er der bakteriene kommer i fra
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hvordan gikk det med dere? Tok det lang tid før det ble borte?Øyekatar!!? Er det mulig?
Det gikk bort etter et par dager, eneste som funka var morsmelkHvordan gikk det med dere? Tok det lang tid før det ble borte?