Snuppa har fått...

Ida82

Forumet er livet
STOR jente seng[:)] Idag var snuppa, sambo og jeg på Ikea (jepp, deilig å bo i sør nå[:D]) og kjøpte denne senga:
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315

Så nå sover ho i senga. Kjempe flink var ho. Ho ble lagt litt senere i kveld, siden det tok litt lengre tid enn forventa å få opp senga. Var ikke noe tull[:)] Så i morra blir det å dra på lekebutikk så ho kan velge seg en ny kosebamse å ha i senga. Ho var så fornøyd, for har fått kjøpt Dora sengetøy på Ebay[:)][:)] Blir spennende å se åssen det blir framover[:)] Og så kjøpte vi sånn sengehest til å ha så ho ikke detter på gulvet. Men herregud for en vits, den var jo bare litt høyere enn madrassa, og den var ikke av de tykkeste. Helt grei!

Så flott ei seng, den har jeg også sett på[:)]

Høres ut som du har ei flink jente som legger seg fint i stor seng[;)]
Har ikke kommet så langt her, gruer meg nesten til den dagen de har vokst ut av sprinkelsenga.
Ser for meg at det blir leking til langt på natt, og stå opp før hanen galer[&:]

Kjempeflott seng, sånn planlegger vi å kjøpe til snuppa når hun blir større sånn at vi har en gjesteseng også[:D] Så flink hun er da, her har det gått sport i å komme ut igjen om kvelden - må tisse, er tørst, se her osv osv. Men men, det går vel over[:)]

Gikk veldig greit i natt altså. Var bare innom til ho, som jeg alltid pleier å måtte.. Ho griner (tror det er mareritt) og da hjelper det å få vann og en nattakos, IGJEN, og så sover ho videre. Ho hoster mye om natta nå, så bli jo noen ekstra turer. Og når ho våkna i dag tidlig, så måtte vi inn og hente ho. Tror ikke ho skjønte at ho kunne gå ut sjøl[:D] Kanskje like greit[:D]

Så jeg har vel noe å se fram til når ho begynner med det samme som din **spire_nr2**[:D][&:]

Kjempefin seng[:D]
Embrik søv faktisk mykje bedre etter han fekk stor seng i sommar enn når han låg i sprinkelseng.

ORIGINAL: @dnim

Kjempefin seng[:D]
Embrik søv faktisk mykje bedre etter han fekk stor seng i sommar enn når han låg i sprinkelseng.

Ja kan nesten se ut som det her også.. I dag sov ho til kvart på åtte, og det skjer så og si aaaldri!!! Og 2. natta var i natt, ho var en drøm å legge i går også! Da la vi ho til vanlig tid, og ho lå bare å prata i ca 15 min. Og så var det stille!

Kjempefin seng![:)]

Det gikk en stund før småen her fant ut at han kunne gå ut av senga uten at jeg hentet han, hehe[:D] Egentlig ganske greit så lenge det varte! Men kjempehærlig å plutselig bli våknet av en liten knall som kryper opp i senga di[:D]

så fiiin Ida <3 tipper hun er stolt ja!

JOda, jeg gleder meg til ho kommer oppi en morgen[:)]

Og ja sofiesmamma[;)] Ho er så stolt atte[:)][:)][:)]

Den sengen var utrolig fin. Hemnesserien er utrolig lekker. Sengehesten trenger ikke å være særlig høy. Poenget med den er at når hun treffer den vil hun ubevisst snu seg den andre veien.

Vi fjernet fronten på sprinkelsenga i vår. Det gikk kjempefint. Jeg forventet at Krokodille skulle stå opp gang på gang, men han har bare gjort det en gang eller to. Vanligvis roper han "Jeg er våken. Jeg vil stå opp" når han våkner om morgenen og venter til jeg kommer inn til ham.

ORIGINAL: Krokodillemor

Den sengen var utrolig fin. Hemnesserien er utrolig lekker. Sengehesten trenger ikke å være særlig høy. Poenget med den er at når hun treffer den vil hun ubevisst snu seg den andre veien.

Vi fjernet fronten på sprinkelsenga i vår. Det gikk kjempefint. Jeg forventet at Krokodille skulle stå opp gang på gang, men han har bare gjort det en gang eller to. Vanligvis roper han "Jeg er våken. Jeg vil stå opp" når han våkner om morgenen og venter til jeg kommer inn til ham.

Hehehe[:D] Herlig! Ja her ropes det også "MAAAAAAAAAMMAAAAAAAAAAAAAAA, ferdig å sove nå. Æ har sovet godt!"[:)] Men først nå har ho begynt å gå ut av senga når ho våkner!

Back
Topp