Snuppa er vanskelig..

Huff, snuppa er vanskelig [&:] I gårkveld ville hun ikke ha grøt, hun skulle bare ha pupp.. Og nå vil hun heller ikke ha grøt. Vi sto opp litt over 8 men da hadde hun ligget og koset med puppen en time og kanskje litt til, men vet jo ikke hvor mye hun spiser eller om hun bare koser. Men hun har puppet ganske mye i natt og på morgenen. Så jeg regnet jo med at hun var sulten nå siden hun bare så si har puppet siden i går kveld.. Hun er veldig sutrete nå...[&:]

Har nå prøvd med brød, men hun nekter å åpne munnen, hun smakte bare bittelitt...

Huff, er så redd for at hun ikke skal få nok mat, hun skal bare ha puppen..

Har du ingen andre som kan prøve å gi henne mat? Brukt samme grøt lenge? Snuppa her nekta å spise grøt, men vi bytta fra 8 mndr til 1 års grøt og nå spiser hun igjen :)

ORIGINAL: fredslilja

Har du ingen andre som kan prøve å gi henne mat? Brukt samme grøt lenge? Snuppa her nekta å spise grøt, men vi bytta fra 8 mndr til 1 års grøt og nå spiser hun igjen :)

er jo alene med henne og så er det nesten ikke noen som får gi henne det heller for hun nekter.. :P  Jeg ahr gått opp til 8 månders grøt nylig og den liker hun veldig godt :) Så vet ikke hva det kan være..

Jenta mi var sånn før hun fikk tenner nede. Denne uken har hun nesten ikke spist noe annet enn fruktmos og mm, og i dag så jeg at det titter frem to tenner oppe [:D]

Jeg tipper det er pga. tenner [:)]

ORIGINAL: Fantastika

Jenta mi var sånn før hun fikk tenner nede. Denne uken har hun nesten ikke spist noe annet enn fruktmos og mm, og i dag så jeg at det titter frem to tenner oppe [:D]

Jeg tipper det er pga. tenner [:)]

Ok, håper det [:D]

Back
Topp