Snuppa er syk å vil ikkje spise

Lykke liten

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
snuppa mi ha våre syk siden natt til søndag. Med tett nese og feber. Sutrer og skriker masse. Å nå vil hun ikke spise ( fastføde) :0 hun har siden mandag kveld ikke ville hat noe spesielt uten om melk. Hun tar bare eit par skjeer vis eg e heldig. Grunn til bekymring ? Hun drikker jo ein del mme og mm.
 
Trolig ingen grunn til bekymring. De klarer seg uten fast føde, men desto viktigere at de får i seg væske. Jeg ville vært obs på allmenntilstand. Dersom hun er veldig slapp ville jeg kontaktet lege. Som regel kontakter jeg lege etter 4 dager med feber, men ser ann allmenntilstand selvfølgelig. God bedring til den lille!
 
Hvis du er usikker på om hun får i seg nok væske, så følg med på fontanellen - den myke delen på toppen av hodet. Dersom den er innsunket bør hun få i seg mer.
 
Almen tilstanden er kjempe fin ☺️ Smiler og ler når feberen ikke er der, men sutrer når den stiger igjen. Ser det an til i morgen ☺️ Takk for svar ☺️
 
Håper hun blir frisk snart. God bedring.
 
Sniker fra november ;) ganske dødt der og har ei født tidlig i mnd så kjekt å se hvordan det går med deres ;) sjøl om jeg ikke har oversikt over hvem som har barn i slutten av oktober da og som er ca lik som mi ;)

Men over til spm ;) sies vel at almenntilstanden er viktigst... Har vel også perioder di spiser mindre.... Å om ikke bleiene er tørre gjennom dagen så får ho jo i seg litt ;)

Genseren høy???
 
Back
Topp