Snuppa er aldri fornøyd

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Nathalie er aldri fornøyd lengere, hun kan nesten ikke ligge å leke for seg selv, vil ikke sitte i vippestolen, ikke legge seg i senga UTEN  kaos i flere timer [&:]

det å legge henne tar flere timer både dag å natt nå! Jeg aner ikke hva det kan være... Jeg er så sliten, vil bare sove!

bah...

Tenner ? ?

uff... tenker også tenner, mistenker det her også...

Her tenker jeg tenner ja, ihvertfall om hun ikke er slik til vanlig. Har du ikke noen snille slektninger eller venner som kan ta seg en trilletur med henne slik at du får sove litt?

Jeg forstår frustrasjonen din. Min snuppe har aldri vært helt tilfreds, å skriker mye. Heldigvis varierer det hvordan nettene er, så jeg får søvn. Men, dagene er slitsom. Hun har fått 1 tann, å nå er neste snart oppe.. Så det er nok det om dagene her. Kansje du skal prøve dentinox? Det kan hjelpe.. Ellers kan det hende at jenta di er overtrett, og ikke får nok søvn. Prøv å legg henne med engang du merker hun er trett. Bare det minste tegn! Det er ofte snuppa mi er oppe bare 30-45 minutter før hun blir sint, å da når jeg prøver å legge henne sovner hun med engang! Så de kan ha stort sovebehov.

ORIGINAL: tussi09

Her tenker jeg tenner ja, ihvertfall om hun ikke er slik til vanlig. Har du ikke noen snille slektninger eller venner som kan ta seg en trilletur med henne slik at du får sove litt?

Nei hun er ikke  så til vanlig, hun er som regel kjempe grei å legge,og leke på golve elsker hun. men de siste 4-5 dagene vil hun kun være på meg elr sambo, og griner heeele tiden...

Joda har både slekt å venner, men passer alltid dårlig på dagen,pga jobb.. meen skal nokk fikse meg litt søvn [:D]

Vi har en del sånne dager vi også, utrolig slitsomt![:'(] og her har tennene kommet ut for lenge siden, så jeg aner ikke hva det kan være[:-]

Back
Topp