Snuppa digger Mei-tei...

*MissMe*

Gift med forumet
Storesnuppa forlanger å få sitte i Mei-teien plutselig.[:D] Så jeg bærer henne rundt på ryggenog vi gjør alt mulig sammen her hjemme. Så titter hun frem på siden for å se og prate...[:D][;)]

Kommer nok av at jeg pleier ta lillesøster i den når hun er urolig eller har vondt i magen..[:)]

hehe...så kult. Men hvordan er det og binde henne bak på ryggen alene?

ORIGINAL: schnuppaluppa

hehe...så kult. Men hvordan er det og binde henne bak på ryggen alene?

Det er jo myye lettere enn med små unger, for hun holder seg jo fast på skuldrene mine mens jeg bøyer meg frem og knyter fast...[:)]
Kaster henne opp på ryggen først da..[;)]

[:)][:)]jeg bruker også meitai med begge to. om jeg triller til barnehagen og Ådne har i utgngspunktet en dårlig dag sitter han på ryggen blid som en sol og skravler i vei. Jeg kaster han på ryggen med meitai'n jeg da.

Heine fikk sitte på magen på senteret i dag. mye kjekkere enn å ligg i vogna.

Hmm..det må prøves! [:D] Neo trives IKKE i den.[>:] Skal bare ha mat han da...puppegutt ja..[8D]

Ååå nå gleder jeg meg bare enda mere til å begynne å bruke den!!

Har dere noen gode tips til en ammatør forresten?[:)] Jeg kan ingenting, ikke knytte engang[8D] Hehe.

Og du; BILDEEEE!!! [:D]

ORIGINAL: Mollå

Ååå nå gleder jeg meg bare enda mere til å begynne å bruke den!!

Har dere noen gode tips til en ammatør forresten?[:)] Jeg kan ingenting, ikke knytte engang[8D] Hehe.

Og du; BILDEEEE!!! [:D]

se på youtube videoer om knytting.  jeg liker ikke meitai på liten baby.. først når beina kan ut jeg liker å bruke det,

Skal prøve å få tatt bilde!![:D][8D]

Jeg liker også best Mei-tei og Manduca etter de får beina ut til siden, men brukte det litt før det og.

Anbefaler også å se på youtube eller www.tettinntil.no[;)]

Tusen takk!

Da blir det youtube[:)] 

Dersom denne babyen blir som Eliah var så sover den hele tiden som nyfødt baby, og da har jeg ikke behov for å bære. Fikk aldri bruk for sjalet for å si det slik. Han lå jo så fint i vogga stort sett hele dagen og sov [:)] 

Back
Topp