Snuppa datt ut av sofan

Babelle

Forumet er livet
Uff, snuppa datt ut av sofan i sta, dunka hue skikkelig i gulvet [&:]
Hun skreik litt men ikke så lenge, lekte litt også spiste hun grøt og jeg la henne.
Hun virka jo egentlig helt fin, men nå sitter jeg her og blir bekymra og lurer på om jeg skal vekke
henne for å se om hun våkner skikkelig?

Uff, har nesten venta på at det skulle skje, men fy så ekkelt det er når det skjer [:(]

Hva tror dere?

Huffda, ikke noe morro.

Hvordan er hu vanligvis normalt om hu blir vekt på kvelden, sovner fort igjen eller har dere det gående da`?
Vet ikke, men bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite egentlig??[8|]

Ja, fant ut at jeg måtte skjekke [:)]

Huff. Ikke moro når de små slår seg sånn. [:(]

Men de tåler heldigvis masse. [:)]

Hun virker frisk som en fisk [:)]

Rart når man sitter hjemme aleine og tankene surrer og man klarer liksom å hisse seg selv opp
med negative tanker..

*blåse på*

tror Linnea er den jenta som har detti mest ut av soffan og senga tilsammen av alle april ungene[8D]
føler meg ikke som en dårlig foreldre, men det er fort gjort. her så ender det sjelden i gråt eller så er det fort opp igjen også er det glemt.

her er hu bajas, men det ble mindre detting ut av soffan når hun lærte å krabbe ned av den. nå krabber hun også oppi den...ikka alltid lett å følge med på dissa trolla.
de er utrolig hardføre, men en sjelden gang kan det også ende med legevakta. og det er fullt forståelig at man får ett støkk når de små slår seg.

en kul i panna har vi hatt flere ganger og mer blir det nok[&:]

Back
Topp