Snuppa akkurat NUH *bilde*

KathMor

Forumet er livet
Første gang under babygymmen... Er nok litt tidlig, MEN hun roa seg faktisk der... er litt lav musikk på pluss "jungellyder" og hun koser seg og titter på! Har ei som ikke er så glad i å være alene når hun er våken , men nå "jabber" hun masse her - herlig [:D]

Nydelig

så søt!! hun så virkelig tilfreds ut der på bildet[:)]
Det er jo ikke tidlig det, ike rart de syns det er spennende under der, mad lys og lyd, begynner jo å se mer og mer på lang avstand også nå vel?
deilig å kunne legge henne fra seg også.
Kos deg masse!!

Nåååå... Så nydelig!!![:D] Hehe.. Jeg som har lurt på om vi skulle tatt frem babygymen...[8D][8D]
Vi får begyne med vippestolen.[;)]

ORIGINAL: Anis

Nydelig

ORIGINAL: Prinsessen08

Så skjønn!! Også så stor hun har blitt! Tiden går altfor fort!!

BABYYSYYYYK! [;)]

Jeg vet... altfor altfor fort [:o] Det som er litt gøy da er at nå passer vi snart alt det flotte tøyet vi fikk av dere [8D][:D] Tøyet har nå flyttet opp i "Bruke" skuffen [8D]

ORIGINAL: Anis

Nydelig

vi har begynt med Heine også. Han er klar! LÅ å smilte og prata til dyra på gymmen i dag. 

kjempe nydelig

de bildene du legger ut, gjør så jeg gleder meg helt fælt masse til februar[:)][:)]

nyyydelig er hun...[:D] syntes det er så gøy å få høre og se de minste her inne.. mimrer masse fra da A var liten[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

kjempe nydelig

de bildene du legger ut, gjør så jeg gleder meg helt fælt masse til februar[:)][:)]

SÅ bra [:D] Mye å glede seg til, virkelig! Selv om det er tøft så er det så utrolig utrolig verdt det *lykke*

Så koselig! [:D]

heinebassen gymmer også[:)]

Nææææmen - se han da! Du fikk jo med et smil du joh - det er sjeldent jeg får de på kamera gitt [8D][:D][:D]

Back
Topp