hvitbeis Glad i forumet 6 Jul 2006 #1 jeg har bestemt at med en gang pengene har kommet inn på konto (engangstønaden) så er du her på bv å hjelper meg mad å shoppe??![:)] det er så mye fint du kommer med, men alle sidene blir jo glemt å gjemt[:(] så I'll say when!!???[;)]
jeg har bestemt at med en gang pengene har kommet inn på konto (engangstønaden) så er du her på bv å hjelper meg mad å shoppe??![:)] det er så mye fint du kommer med, men alle sidene blir jo glemt å gjemt[:(] så I'll say when!!???[;)]
lenemor Forumet er livet 6 Jul 2006 #2 ORIGINAL: hvitbeis jeg har bestemt at med en gang pengene har kommet inn på konto (engangstønaden) så er du her på bv å hjelper meg mad å shoppe??![:)] det er så mye fint du kommer med, men alle sidene blir jo glemt å gjemt[:(] så I'll say when!!???[;)] Legg dem inn på favoritter på pc'n din.. da har du dem når du trenger dem
ORIGINAL: hvitbeis jeg har bestemt at med en gang pengene har kommet inn på konto (engangstønaden) så er du her på bv å hjelper meg mad å shoppe??![:)] det er så mye fint du kommer med, men alle sidene blir jo glemt å gjemt[:(] så I'll say when!!???[;)] Legg dem inn på favoritter på pc'n din.. da har du dem når du trenger dem