• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

snuppå :) snuppa hellu

malrodien

Gift med forumet
hei du.. sorry men pm min fungerer ikke. har ikke vært her på noen dager nå nei. har handla, vært sjåfør og vært litt små syk.blir borte enda en uke fra i mårra av. skal nedover til nittedalen vettu[:D] besøke mamma og skal se på den lille i magen. hihi *gleder meg* noe spesielt som har skjedd i det siste da?

da drar du fra nittedal når jeg kommer da?? Jeg skal dit den 15. og blir en uke.... Ha en god tur i alle fall!

ORIGINAL: lenemor

da drar du fra nittedal når jeg kommer da?? Jeg skal dit den 15. og blir en uke.... Ha en god tur i alle fall!

hehe . jepps gjør nokk det. kommer hjem den 9 da. så blir bare der i 5 dager. men skal bli godt å komme seg litt bort fra kalde trøndelag.

ORIGINAL: snuppå

Det har ikke skjedd noe spesielt i det siste nei!! Bare litt lesing, Babyverden og sløving!! haha. Du får ha en super duper tur, kos deg masse masse!! [:D]

oi der var du hihi

ORIGINAL: Lillemor82

hvor i nittedal bor mammaen din??[:D] vi skal kjøpe hus der... antageligvis![:D]

ikke så langt unna stasjonen og butikken. oppi det stooooore feltet. utrolig fint der

ORIGINAL: malrodien
ikke så langt unna stasjonen og butikken. oppi det stooooore feltet. utrolig fint der

Bor moren din på Rotset også? Ved Nittedal stasjon?? Mamma bor lenger ned hun, inn til venstre i den skarpe svingen halvveis opp stasjonsveien (altså midt mellom stasjonen og 7-eleven)...

Back
Topp