Snuoperasjon :P

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Herremin.... Nettene er jo bare helt tragikomiske! :P Jeg kan bare ligge i to stilling; På siden til høyre, eller på siden til venstre. Jeg har ørten dyner og puter som plasseres i meget nøye stillinger for at jeg skal få sove ;)

Problemet er bare at alt må jo speilvendes hver gang jeg skal snu meg :P Jeg puster og peser og stønner og gnur og flytter alt på riktig plass MANGE ganger ila natten.....

Skulle vært filma ;)

Haha, kjenner meg GODT igjen!! Og så blir jeg så doven i hoftene av å ligge sånn, så må snu meg når det begynner å verke... Usj! Jeg har i det siste våknet av at jeg prøver å snu meg i søvne og da stønner så høyt at jeg våkner :P Godt mannen har godt sovehjerte :P

Haha, her også :P Ser nok rimelig dumt ut :P

Sent from my HTC Desire HD A9191 using BV Forum mobile app

haha ja er mye styr her også og stønning og pesing hehe så har jeg veldig mye luft og er veldig tissetrengt så må på do ørten ganger i løpet av natten, kommer meg ikke ut av senga normalt lenger så må rulle meg ut mens jeg stønner og peser, her snakker vi skikkelig strandet hval følelse med fullstendig ødelagt bekken haha i tillegg våknet gutten i nat, jeg hadde sovnet og sambo skulle stå opp til han siden jeg sliter sånn, men neida bare mamma som var aktuell i natt hehe

Haha! kjenner meg igjen! Min kjære foretrekker sofaen fordi jeg er som å sove med ett nesehorn! Breier meg, snur meg, og puster som en drage! :D :P Vi er morsom! :P

Kjenner meg igjen! Alt må være på riktig plass, ellers får man ikke sove. Og hoftene verker om man ligger litt for lenge på den ene siden. Da må alt speilvendes igjen. Og det er ikke sikkert det er så lenge siden sist, så den siden orker jeg egentlig ikke ligge på, men jeg prøver. Det viser sg å ikke funke, jeg må tilbake igjen til utgangspunktet. Vend om! Det gjør vondt i magen og snu seg om også.. Sukk, stønn, pes... Arg.. Og endelig - akkurat sånn! NÅ VIL JEG SOVE! Faen.. Jeg må opp og tisse..

oh yes... vurderte å spør etter et silkelaken i går hos jordmor, men glemte det :p vi bruker de under forflytning på jobb for å flytte pasienter og det gjør jobben MYE enklere.. :p puster og peser som en hval :)

Hehe. Kjenner meg igjen. Hele natten er en prosess. Først bygge med puter og dyner for å ligge på den ene siden. Så begynner det å gjøre vondt i hofta. Så er det å snu alt speilvendt og pese seg over på den andre siden. Og så etter et par timer er det over på andre siden igjen. Bråket fra ammeputa som jeg bruker til å støtte ryggen vekker opp samboer :confused:

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Tror samboer skal være glad for at han har godt sovehjerte akkurat nå.. Verre blir det vel kanskje etterhvert når det egentlig blir hans tur til å ta babyen :p Hehe..

jeg har visst fått det for meg at dersom jeg først gjør en voldsom bevegelse med hodet og deler av overkroppen først, så følger liksom resten med :P Ser helt ubrukelig teit ut :) Mannen ler godt når jeg snur meg :) I natt vekte han meg "Nå må du våkne... nå snakker du en del :) " Så jeg får høre med han når han kommer hjem :)

Ja, det er litt av en jobb å få snudd seg om natten. Dandere puter og dyne på nytt osv. Det værste er uansett når jeg må opp av sengen for å gå på do - da skulle jeg gjerne villet hatt litt hjelp, men det går nå på et vis. Pusting, pesing, sukking og stønning blir det uansett! :P

Samboeren min sover usedvanlig tungt så han blir ikke plaget. Jeg kunne sikkert ha født i sengen uten at han hadde våknet! :P

Back
Topp