Snuing..

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Jeg skjønner ikke dette med den snuingen før fødselen, om ungen ligger feil.. Hvordan i alle dager gjør de dette? Noen som vet?

ungen skal jo egentlig snu seg med hodet ned før fødselen,men hvis den ikke "fester"seg og ligger andre veier tror jeg det blir vurdert keisersnitt.
men det er jo noen som har så stort bekken at dem kan godt føde setefødsel[;)]

Men om ungen f.eks. ligger på tverra, så prøver de jo alltid å snu ungen først, før de tar keisersnitt.. Så den kan komme med hode ned.. Men hvordan gjør de det?

det er jeg desverre ikke helt sikker på,men tror dem dytter å presser på magen din...

Vel, det hørtes ikke så avskrekkende ut heldigvis.. Jeg så for meg noe myyye verre[8|]

Har hørt at dem presser rundt på magen din og på en måte prøver å dytte ned riktig vei hvis du skjnner?
Svigermor måtte gjøre det og det gkk visst kjempefort...

Inne på fødepol. fikk jeg som svar hadde ikke ungen lagt seg ned til uke 36-37 så fikk du time til å snu den ned. Tror de dytter og dytter på magen sånn ungen kommer med hode ned [;)] vet ikke har aldri gjort det [;)]

Dette var en av problemene mine under min forrgje fødsel. De dyttet rundt på magen, samtidig som de brukte gud vet hva inni fra til å prøve å snu ungen (uten hell). Akkurat det kjente jeg ikke noe til siden jeg hadde nok vondt fra før. Fikk heller ikke vite før etterpå at de hadde prøvd å snu på han.

Back
Topp