Snufs...

Babywish

Blir kjent med forumet
[/b]En liten oppdatering fra meg.. Tok test i dag og den var negativ [:'(][:(] så håpet er nok ute for meg for dette forsøket. Blir nok muligens nytt forsøk etter nyttår. Fikk jo heller ingen på frys,så jeg må gjennom heller opplegget på nytt da[&o]

Ønsker aller dere rugere og prøvere masse lykke til videre.

ORIGINAL: Babywish

[/b]En liten oppdatering fra meg.. Tok test i dag og den var negativ [:'(][:(] så håpet er nok ute for meg for dette forsøket. Blir nok muligens nytt forsøk etter nyttår. Fikk jo heller ingen på frys,så jeg må gjennom heller opplegget på nytt da[&o]

Ønsker aller dere rugere og prøvere masse lykke til videre.

Uff da[&o]
men,du har ikke testet litt for tidlig da? det må være no dritt å gå gjennom hele opplegget på nytt igjen[:'(]
kan jeg spørre hvorfor det ikke ble noen egg til frys?..[8|]

Hvis du ikke er gravid nå,håper jeg det klaffer ved neste forsøk[;)]

Snakket med klinikken, de som har satt test datoen. Så jeg skal kontakte de igjen i morgen for evt. videre plan etter nyttår.
Fikk ingen på frys siden de kun hadde delt seg i to[&o]
Så får håpe det klaffer neste gang[:)]

hender det ofte,at de bare deler seg i to?
Ser så mange som skriver at de får så mange på frys[8|]

så dumt,er ikke bare bare denne behandlingen heller[:'(] tar jo på!!

masse klemmer med ønske om positiv test ved neste forsøk[:)]

Så trist! Satser på anna utfall ved neste forsøk! Ang det å få egg på frys: trur ein er ganske heldig om ein får egg på frys. Nokre opplever ikkje det i heile teke. Eg fekk ingen på frys ved mitt 1. forsøk og 4 på frys ved mitt 2. forsøk. Men de 4 eggene eg hadde på frys overlevde f.eks ikkje opptiningen:( Men frosne egg har visst ein sjanse på ca 70% å overleve opptining så der var nok eg svært uheldig:(

Uff, negative tester er aldri moro. Føler med deg[:(] Lykke til med oppstart etter jul[:)]

håper det nye året gir dere verdens beste gave i vente:) en forsinket julegave. kjedelig at dette skjedde, sender dere en god klem

ORIGINAL: snoopy81

Uff, negative tester er aldri moro. Føler med deg[:(] Lykke til med oppstart etter jul[:)]

sign

ååå nei så dumt[:(][:(][:(]bra at dere ser fremover og tenker på nytt forsøk[;)][;)]klem

ORIGINAL: t.t.h.

ååå nei så dumt[:(][:(][:(]bra at dere ser fremover og tenker på nytt forsøk[;)][;)]klem

sign og flere klemmer herfra

ååå, nå ble jeg utrolig trist på dine vegne!! [:(]
føler meg litt tom for ord jeg [:o][:(]

ORIGINAL: Nesing

Uff, skjønner godt at du er trist og lei deg nå [:(]! Håper du klarer å se fremover mot nye sjanser når dere igjen skal igang på nyåret. Ta godt vare på deg selv! Håper 2010 blir deres lykkeår.

ella1: Jeg fikk heller ikke egg på frys. Fikk tre egg ut, hvorav to var bra (og begge ble satt inn, men det er fordi jeg hadde en rekke faktorer imot meg. Generelt får man ikke satt inn to egg på første forsøk, så sant man ikke går privat hvor de er noe mer slepphendte med dette. Selvsagt finnes det unntak, men det vanlige er ett egg inn).

takk for oppfølgende svar[:)]
når vi var på sykehuset hørtes det også ut som det var "vanlig" å ha egg til frys...Men,da forstår jeg at man er heldig om dette skjer....tar jo noen måneder denne prosessen,så det er kjipt da[8D]
håper det klaffer da[:)]