snufs

fano

Gift med forumet
jeg klarte ikke og holde meg, sniktesta i dag, og den var negativ [&o] Skal egentlig teste på mandag, men vet vel hva svaret blir allerede. man skal vel egentlig ikke snikteste for man blir jo så lei seg når det blir negativt, men man klarer liksom ikke og holde seg heller.....dumt av meg, men sånn ble det [&o] Dro i stallen og trøsta meg med hesten min som forøvrig fikk kiropraktor behandlig og akupunktur, godt jeg har noen og passe på og spm trøster meg i tunge stunder, snufs......vil så gjerne ha en bebis.....Fikk ei jenta på 10 mnd klaska i fanget i dag også, gjør jo ikke saken noe bedre, men hun lyste opp og smilte så godt når hun kom til meg [:)]

Tja, lett og si, men ikke og gjøre. Nå får det briste elelr bære, på mandag kommer hvertfall det endelige svaret.

ORIGINAL: ElinR

uff d var trist du fikk neg test, men siden er er 3 dager til du egentlig skal teste så må du ikke gi helt opp[;)]

Sign denne

Nei så trist då.. Men vent til mandag før du er sikker. 

uff d var trist du fikk neg test, men siden er er 3 dager til du egentlig skal teste så må du ikke gi helt opp[;)]

Sign denne

Håpet  er ikke ute enda, det kan være at du har hatt festing senere, eller at kroppen din ikke sender ut HCG i urinen så fort.

Gir deg enm trøsteklem og krysser fingrene for deg.

Ikke gi opp håpet enda! Jeg sniktesta en søndag. Negativ. Tok ny test onsdag, og da lyste den positiv [:)] Kan jo være at det rett og slett var for tidlig å teste for deg nå.

Håper virkelig du ender opp med positiv test om noen dager!

ORIGINAL: enlitenen

Så kjedelig[:(] men heldigvis er ikke alt håp ute enda! Krysser fingrne for at du bare har testet for tidlig!

Signerer her jeg!

håper dere har rett, har hatt en dritt dag, skikkelig kvalm, svimmel i nesten hele dag, orntlig uggen, ga seg nå litt utpå kveldinga. Kan jo bare være en reaksjon på at jeg fikk negativ test, ikke vet jeg. Skulle vært forbudt og selge tester til sniktestere, hehe. Får nå se på mandag da....

Uff... Forferdelig trist å teste neg... Men som BabyT sier, håpet er ikke ute... Hun og fler er bevis på at det går an å teste pos etter å ha testet neg noen dager før. Sender en klem din vei

Men du testet jo for tidlig!!!! Er etter to uker du kan lese av KORREKT svar.

Skjønner du er trist og lei deg nå, men alt håp er overhode ikke ute!

Lykke til med neste test! Håper den gir et annet resultat[:)]

ORIGINAL: enlitenen

Så kjedelig[:(] men heldigvis er ikke alt håp ute enda! Krysser fingrne for at du bare har testet for tidlig!

ORIGINAL: kate

Men du testet jo for tidlig!!!! Er etter to uker du kan lese av KORREKT svar.

Skjønner du er trist og lei deg nå, men alt håp er overhode ikke ute!

Lykke til med neste test! Håper den gir et annet resultat[:)]

Back
Topp