snufs

sunniva2

Blir kjent med forumet
nå har sambo dratt på festival, kommer ikke hjem før søndag kveld... møkkamann!  synes det er skikkelig dårlig gjort! å så må jeg sitte her hjemme alene å tenke på hva han gjør, som om jeg ikke er usikker og deppa nok fra før... han har en tendens til å drikke seg så full at han ikke vet hva han heter engang, moro ja....  nei, jeg gir opp! 

jepp, jeg er fra stjørdal :)  møkkaplass.. hehe [:)]

Huff da... Kunne du ikke ha blitt med da? Jeg skal på selbufestivalen i morgen, på en sånn dagstur [:)]
Bli sikkert det siste "store" jeg gjør før jeg blir mamma, så må jo benytte sjansen.  

Hater festivaler i år! Sambo skal være vakt på to festivaler i sommer. Den første om 2 uker [:'(] Han reiser på onsdagen og kommer hjem på søndagen begge gangene [:(] Egentlig så er det kjempegøy for jeg pleier og å være med. Men siden jeg er gravid i år, så fikk jeg plutselig ikke lov likavel........selv om alt var avtalt når de visste at jeg var det. Hadde t.o.m. reserveløsning i tilfelle jeg ikke skulle klare det likavel [:@] Så da gikk vi plutselig glipp av minst 12000,- skattefrie kroner!!!!!!!!!!
Men noe av det verste er vel det at ho ene på vakt-teamet er min verste fiende ever. Har vel aldri hatet noen før, men ho.....fy f..n! Og ei av de andre er jeg ikke helt trygg på. Sambo likte ho så godt for noen år siden (før mi tid altså!), og ho kan bli litt FOR god venn noen ganger [>:] Men jeg får ta en prat med sambo før han reiser, og så får jeg stole på ham [:(]

Back
Topp