Snufs...

Sess1976

Forelsket i forumet
liker ikke å være syk..snufs og snyt...blæh...[:'(] Jeg kjeder meg sånn når jeg er syk, føler meg så...lat?!?! Har ligget på sofan i hele kveld og sett 3 filmer etter hverandre, skikkelig givende kveld...[:'(] Håper på å bli frisk ganske fort, for dette gidder jeg ikke..[:D] 

Og nå må det bli onsdag ganske fort, for nå begynner nøtta å tenke ser du...jeg drømmer så mye rart for tiden om å være gravid og om babyer, blir snart tullete...[:D]

Ellers så lurer jeg på om noen av dere andre som går/har gått på progynova og progestan...må dere oftere på do å "late vannet"? Jeg kan være opp 2-3 ganger om natten å tisse etter at jeg begynte på medisin...har ingen festblære lenger for å si det sånn...[:D] 

ORIGINAL: Sess1976

liker ikke å være syk..snufs og snyt...blæh...[:'(] Jeg kjeder meg sånn når jeg er syk, føler meg så...lat?!?! Har ligget på sofan i hele kveld og sett 3 filmer etter hverandre, skikkelig givende kveld...[:'(] Håper på å bli frisk ganske fort, for dette gidder jeg ikke..[:D] 

Og nå må det bli onsdag ganske fort, for nå begynner nøtta å tenke ser du...jeg drømmer så mye rart for tiden om å være gravid og om babyer, blir snart tullete...[:D]

Ellers så lurer jeg på om noen av dere andre som går/har gått på progynova og progestan...må dere oftere på do å "late vannet"? Jeg kan være opp 2-3 ganger om natten å tisse etter at jeg begynte på medisin...har ingen festblære lenger for å si det sånn...[:D] 

Håper du blir frisk snart, det er kjempe sjedelig å være syk.
Men ellers så er jo hyppigere vannlating et graviditetstegn, håper det er derfor du reker så mye oppe om nattan for tiden, jegkan ikke vente til du har testdagen din. Dette lover godt, lykke til. Men om progeteron medisinen har slike bivirkninger hvert jeg ikke, men de har jo andre graviditestegn så man kan aldrig hvite helt sikkert hva du har nå: GRAVID eller bivirkning fra medisinene dine.

ElinR: jo du de to ukene er noen spennende uker. Den første uken syns jeg går kjempe fort, men den andre går litt saktere...men jeg prøver å engasjere meg i ting for å få tiden til å fly, men ikke enkelt nå som man er syk..[&:]

Vugge: Jeg skal nok klare å vente til Onsdag med å teste...jeg har faktisk ikke kjøpt meg tester enda...hehe. Må ut på tirsdag å handle, orker ikke før. Håper det går bra denne gangen ja...

Twinanne: Regner med at det er medisinen som gjør at jeg må på do oftere...er vel ikke så tidlig i et svangerskap do gåingen begynner vel, er ikke det ganske langt uti da...?? Da baby'n presser på blæra... Men jeg håper virkelig jeg er gravid likevel, selv om dette mest sannsynlig er en bivirkning[:D]

Takk til alle dere for omtanke...[;)] Skal prøve å bli frisk så fort som mulig, ingen kan si at jeg ikke tar det med ro nå iallefall..har grodd fast i sofan snart tror jeg...hehehe

Sess det skjer noe med kroppen før det begynner å presse på blæra, tidlig i svangerskapet begynner kroppen å skille ut, hva skal jeg kalle det, OK da urenheter fra kroppen og renselse prossesen begynner. Så man kan begynne tidlig med å løpe på do dersom du har mye avfallsstoffer som kroppen din ikke vil ha.

ORIGINAL: twinanne

Sess det skjer noe med kroppen før det begynner å presse på blæra, tidlig i svangerskapet begynner kroppen å skille ut, hva skal jeg kalle det, OK da urenheter fra kroppen og renselse prossesen begynner. Så man kan begynne tidlig med å løpe på do dersom du har mye avfallsstoffer som kroppen din ikke vil ha.

Ok..da vet jeg det...får håpe det er det som foregår da...hehehe[:)]

Back
Topp