snufs...

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
nå sitter jeg har å føler meg som verdens verste mor[:(] kommer akkurat hjem fra helsestasjonen,etter å ha vært på 15 mnd kontroll med minste jenta.
På helsestasjonen vil de absolutt at vi skal begynne hos fysioterapaut fordi Elida ikke går enda. Hun er en så kalt "rumpeaker". Krabber ikke,men drar seg fremover på rumpa.. Helsesøster sa at når et barn på 15 mnd ikke krabber eller går er det all grunn til å koble inn fysioteraoaut. Jeg mener at hun burde få utvikle seg i sitt tempo,og at ting vil komme etter hvert... Men nå sitter jeg her da,og føler meg som verdens verst mor som ikke tar i mot det de tilbyr oss...[:(][:(][:(] 
(Må bare ha med at det er ikke noe galt med Elida,hun er bare litt sent utviklet grov motorisk)

Tante gutten min var akkurat sånn som jenta di.. han og var ein rumpeaker.. han gjekk når han var 15-16 mnd.. Dei går når dei er klr for det!!
DU ER IKKJE NOKO DÅRLIG MOR!!!
LA jenta di få den tida ho treng vist du meiner da e da retta for ho!!!
Lykke til!!
Klem!!

Du er nok ingen dårlig mor, men hvem føler seg ikke sånn iblant? Det tar sikkert ikke så lang tid før hun løper rundt. Alle barn er jo forskjellige. De på h.stasjonen vil jo bare hjelpe, kanskje hun kan trenge litt hjelp, kanskje ikke. Håper hun klarer det alene.

Min yngste datter gikk ikke før hun var ca 16 mnd. Har heller aldri krabba. Bare aket seg frem på rumpa. Det var ingen som sa noe til meg om at det var noe galt med det? (Hun er riktignok 7 1/2 uke prematur, men har aldri ligget etter med noe.) Har dessuten hørt at det er mange som ikke går før de er bortimot 18 mnd.
Så du er da absolutt ingen dårlig mor. Lykketil med frøkna.
Og følg din egen overbevisning. Helsestasjonen har langtfra alltid rett[;)]

Back
Topp