*snufs*

x1x*~Marianne og Birk~*

Elsker forumet
Huff... Begynner å bli syk jeg nå...[&o]  Vondt i hodet, og nakken.. Og nå begynner resten av kroppen og verke oxo[&o]  Huff vil ikke bli syk, for når jeg først blir syk så blir jeg så forferdelig dårlig[:'(][:o][&o][:(] 

Men det som er bra er at det er ganske skjeldent jeg blir syk, men er så dritt for da blir jeg ekstra dårlig..[:(] Men men, man må jo regne med at man blir det innimellom....
Men synes så synd på lillemann, for jeg orker jo ikke å gi han så mye oppmærksomhet nå... Og pappan er på Røde kors øvelse nå, og i morgen skal han på jobb, og da jobber han 4 netter etterhverandre[&o][:'(]  huff, får håpe jeg blir fort frisk igjenn,,[:(]

Sorry klagingen jenter[&o] Men har litt behov for å klage akkuratt nå...[:'(]

Tror jammen jeg må få tak i en sånn en da gitt... [:)]

det er godt han er så liten da... [:)] jeg har ikke hatt en så bra dag i dag jeg heller, så jeg har ikke hatt overskuddet til å leke så mye med filip som jeg har ønsket, men så lenge han har fått mat, blitt skiftet på og fått litt kos er han veldig fornøyd [:)] men det virker som om filip er fornøyd med det meste da... nesten ikke noen gråting... håper birk ikke klager så mye i dag, så du kan få slappe litt av da [:)]

Han har vert kjempesnill i hele dag, og nå ligger han nede i vongnen sin å sover.. Så får slappet av littegranne...[:D]

(han er nesten alltid snill da)[:D]

godt han er det da [:)] det verste må være å bli syk når babyen har kolikk eller noe.. da får man jo ikke slappe av..!!
Så slapp av med god samvittighet i dag, så kommer du sterkere tilbake!!

GOD BEDRING!!

Back
Topp